2011. április 25., hétfő

wellness-nap

Na azért nem teljesen wellness, mert a jakuzzi és egy jó kis masszázs hiányzik a képből, de ugye semmi sem tökéletes. Viszont volt szépségápolás, egészséges kaják és még mozgás is!

Szerintem kajaügyileg is jó kis napot zártam. Azaz még nem zártam, de ma már csak görög joghurt lesz gyümölcsökkel és édesítővel. :)
Lássuk a mai menüt:
R: sonka, tojás, kolbi, tk. kenyér mindenből kevés

T: 1 cukormentes müzli
E: egy nagy müzlistál tejbezabi a következőképp elkészítve: 1,5-ös tej kb. 3 dl. hozzá 6 ek. zabkorpa, 1 ek vaníliás pudingpor, nagyon pici stevia (300x édesebb, mint a cukor) Ezt jól elkevertem kb 6 percre ment a mikróba. Még forrón beletettem jó sok fagyasztott meggyet, pici fahéjat. Ez valami mennyei, próbáljátok ki!
U: 3 szelet slimm kenyér, kolbi, sonka
V: görög joghurt gyümölcsökkel

Mozgás: és igen a nap jó híre, hogy rávettem magam egy kis tornára!!! Igaz, csak 10 perc volt, de jól esett és több, mint a semmi. :)

7 megjegyzés:

  1. Kipróbáltam én is- tényleg isteni finom!!!

    VálaszTörlés
  2. Ügyes voltál!!
    Nálam a mozgás is pihen már napok óta, de holnap tényleg muszáj lesz aktivizálnom magam!!

    VálaszTörlés
  3. Ezt nekem is ki kell próbálnom! Imába foglalom a neved, ha tényleg működik mikróban, és nem kell a koszos kolikonyhában kotyvasztanom. :))) :D

    VálaszTörlés
  4. 10 perc is több, mint a semmi ;-) nekem több, mint egy hete semmi nem volt :( igaz a munkában rohanok eleget, de az nem ugyanaz...viszont holnap.. :) Jógaaaaaaaaah!!!

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg nagyon jól hangzik!
    A mozgással pedig ügyes vagy, 10 perc az pont tíz perccel több a semminél ;)

    VálaszTörlés
  6. Ezt én is kipróbálom. Az egyszerűsége gyönyörködtet:)!

    VálaszTörlés
  7. Na majd meséljetek milyen lett! :):)

    VálaszTörlés