2011. április 19., kedd

Kitartó április- 18-19. nap

Hétfő:
R: 2 szelet slimm kenyér, szalámi

T: 1 joghurtos győri édes szendvics

E: krumplikrémleves, betyáros szűzérmék nyammm!!!

U: fél tk. péksüti

V: 2 gombóc light fagyika

Nap negatívuma: -
Nap pozitívuma: találtam klassz ülőgarnitúrát

Mozgás: -

Kedd:
R: 1 szelet slimm kenyér, szalámi

T: 2 tk. keksz

E: sült csirkecomb pár szem barackbefőttel

U: 1 tk. keksz, kávé

V: ???
Nap negatívuma:-
Nap pozitívuma: megvan a lakásfelújítás tervezet

Mozgás: bebicajoztam a fél várost+ tempós séta

2 megjegyzés:

  1. Nekem még mindig olyan kevésnek tűnik, amit eszel. :( én attól éhenhalok, ha elolvasom. :)

    Hogy elég vacsira 2 gombóc fagyi? Én is így akarok enni! :P

    VálaszTörlés
  2. Nekem elég, nem mondom néha este éhes vagyok, de így tudok csak fogyni. :)

    VálaszTörlés