2012. március 7., szerda

S-he műkörömhatású körömlakk

Ódákat tudnék zengeni erről a lakkról, annyira bevált nekem. Kb. 2 hete használom, általában egy rétegben és alaplakknak a színes lakk alá.



Tapasztalatok:

  •  körmeim megerősödtek, nem törik lemezesen és végre kicsit meg is tudtam növeszteni
  •  a műkörömhatást abban érzékelem, hogy a körmeim abszolút nem hajlíthatóak, ha ezt viszem fel alaplakként, ugyanolyan merev lesz mint egy zselés műköröm
  •  ami ezeken felül a slusszpoén, az a tartósság, amit ezzel az alaplakkal elérek. Átlagosan 5 napig bírja ezzel a speciális lakkal szinte az összes lakk, amit ezzel próbáltam (Lora, essence, Moyra, miss sporty). Szerintem 5 nap az nagyon jó, pláne úgy, hogy a körmeimet a napi mosogatás, takarítás abszolút nem kíméli. És az 5. napon is csak a mutatóujjamról kezdett kicsit lepattogni a lakk. 
A dobozán talált információk:
Műkörömhatás egy szempillantás alatt ! Gyorsan száradó, zselé hatású körömlakk. A-, C- E-, vitamint, értékes selyemkivonatot, valamint kálciumot tartalmaz, amelyek óvják a körmét a töredezéstől. 

francia manikűr- műkörömhatású lakk 3 rétegben

5 napos manikűr, műkörömhatású lakk egy rétegben, essence colour&go lakk 2 rétegben, és mindez úgy, hogy kb. 2 órát "ázott" a kezem a zsíroldóban...



Tényleg csak ajánlani tudom, hogy próbáljátok ki. 

Kapható: dm áruházak

Ár: kb. 1300 Ft




12 megjegyzés:

  1. Wow, ezt ki kell próbáltatnom a lányommal! Köszi az infót és a tapasztalatot, e nélkül nem is tudnám, hogy ez a lakk létezik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! :) Remélem a lányodnak is beválik! :)

      Törlés
    2. Imádom én is ezt a lakkot! :)

      Törlés
    3. Próbáltad már alaplakknak is? :)

      Törlés
    4. Igeeeeen! Pöpec lett! :) És tartós is.

      Törlés
  2. Köszi a tapasztalatmegosztást, kiváncsi voltam nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, ha kipróbáltad Te is, várom a beszámolót! :)

      Törlés
  3. Hát akkor ilyet be kell szereznem.... :-) Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon nem vált be, olyan cafat, mint a többi!

    VálaszTörlés
  5. Nekem se vált be:( Másnapra már lepattog az egész... nagyon töredeznek a körmeim, lehet ezért.

    VálaszTörlés