2011. április 14., csütörtök

a családom és a diétám

Eddig nagyon szerencsés voltam a kapcsolataimban, soha nem csesztetett egyik exem sem a súlyom miatt. Na jó egy igen, de ő gyorsan repült is. :D A. pedig kifejezetten szereti az alkatomat, hogy "van rajtam mit fogni", és hogy nem vagyok sovány. Soha nem is szerette a sovány nőket. Ami a szüleimet illeti, ők is maximálisan elfogadnak, naná , hisz a gyerekük vagyok! :D Viszont míg Apu mindig bíztat, hogy jajj egyél már Pipacska, ne foglalkozz már mindig a kilókkal stb., addig Anyu azért időről időre felnyitja a szemem és neki köszönhetem elsősorban, hogy soha nem rakódott rám 30 kilogrammnyi túlsúly. Tegnap is volt egy beszélgetésünk, amivel megint sikerült elgondolkodtatnia, hogy mégis mit akarok? Olvassa a blogom, a napi kajáimat, és hetente kétszer látja is, hogy mit művelek a konyhaasztalnál. És igaza van. Mit akarok, ha vacsora után még lecsúszik 2-3 keksz cukros lekvárral? Mit akarok, ha két péksüti is belefér az étrendembe?? Még ha teljes kiőrlésű akkor is! És azt szeretem még Anyuban a legjobban, hogy soha nem támadva homályosít fel, hanem finoman, óvatosan, kedvesen, de megmondja a frankót. És nekem erre szükségem is van, hogy időről időre valaki észhez térítsen. És nem, nem sértődök meg ezen. Miért is tenném? Igaza van, nagyon is!
Úgyhogy köszi Anyu még egyszer! :)

ui.: tegnap a Te szavaid visszhangoztak a fülemben és este csokika helyett ettem egy szem fagyasztott málnát! :)))

2 megjegyzés:

  1. :) nagyjából nálam is hasonló a helyzet. apukám csak mosolyogva rázza a fejét, ha valamelyik fogyókúrás vagy "kövér vagyok" elméletemmel jövök elő. :D dettó ő is inkább evésre noszogat, mint a te apukád. :)
    anyukám meg próbál támogatni, ha már látja, mennyire fontos ez nekem.

    a pasikkal meg detto. se a mostani barátomat nem zavarja a kis plusz, se az előző hosszú kapcsolatomban nem volt probléma. barátom csak azért segít a fogyózásban, mert látja, én mennyire szeretném, hogy sikerüljön. :) de szerencsére nem volt még dolgom olyan fiúval, aki azért megy el mondjuk futni a barátnőjével, mert szerinte kövér. :D

    tök jó, hogy van, aki így "rád piríthat", ráadásul anyukád, és még zokon sem veszed tőle. jó, ha az embernek van egy ilyen "kontrollszemély" az életében. :)

    sokszor látok hasonlóságokat bennünk, így még jobban drukkolok neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Fülike! :)
    Nahát,ezek az apák! :DDDDDDD
    A hasonlóságokat én is észrevettem már több ponton is. :o)
    Ha valaki ezen megsértődik, az homokba dugja a fejét, azt pedig nem akarom, mert csak magammal csesznék ki! :)
    Köszi a drukkot, én is drukkolok továbbra is!!!

    VálaszTörlés