2011. április 21., csütörtök

kiakadtam

Tegnap én is megvettem az Alakreform magazint és az egyik boltban kiszúrta a babakocsi aljában az eladó csaj. És elkezdték párban fikázni Rékát is , a módszert is. És, hogy drága ez az egész és az egyszerű ember képtelen ezeket véghezvinni. Én meg szépen visszakérdeztem:- a chips, csoki és társai nem drága? - a gyógyszer nem drága? - a cigi nem drága? Na erre nem tudtak mit mukkanni. Persze nekem is vannak fenntartásaim az új update termékekkel kapcsolatban, de alapvetően a módszer és az elv jó. Persze kritizálni és fikázni sokkal könnyebb, mint tenni magunkért bármit is.

10 megjegyzés:

  1. Hú, hallod, bennem is felment volna a pumpa!!! :D Velem meg olyan kis lenézően, flegmán beszélt az egyik újságos nő, mikor kérdeztem, van-e Alakreform magazin... Visszakérdezett, hogy a Norbi nőcskéjének az újságja??? Pff... idióták... Ne is foglalkozz velük!
    Szépséges napot! :)))

    VálaszTörlés
  2. Vékony csajok voltak? :)
    Amúgy érákról ez az általános vélemény,sajna,nem sajna...a terhessége alatti,utáni dolgok azért kemények..szerintem is.

    VálaszTörlés
  3. fülike: ugye??? Áááááá.... Neked is nagyon szép napot! :))

    Évi: nem is Rékát fikázták tulajdonképpen, hanem az egész életmódváltást, módszert. Se vékonyak nem voltak, se fiatalok és bagós is volt az egyik. :)
    Ami Rékát illeti: igen szerintem is túlzásba esett a mozgással, bár itt felmerül a kérdés, hogy aki a terhessége előtt is rengeteget mozgott, annak okoz-e bármilyen galibát a terhesség közbeni mozgás, hacsak az orvosok nem tiltanak le róla. És neki végülis ez a munkája...

    VálaszTörlés
  4. Én láttam egy riportot Janics Natasa-ról, amikor bejelentette, hogy terhes. Akkor mondták, hogy sportolóknak kimondottan jó a sport terhesség alatt, de mértékkel és óvatosan. Persze a terhesség is lehet veszélyeztetett, meg próblémás, szóval ez esettől függ. Ahogy Rékát elnéztem, nem hízott 20 - 30 kilót, és utána sem fog. Végül ő tudja, hogy mit miért tesz, és mi a fontos neki. Hogy túlzásba vitte? Nem tudom.

    VálaszTörlés
  5. Mivel Réka a testéből él és a mindennapjai nagy részét a tornák tették ki eddig is, szerintem neki az ártott volna, ha elhagyja magát és nem mozog. Figyelt a babára, nem először volt várandós, és ha az orvosa zöld lámpát adott a tornára ilyen hamar a császár után, akkor biztos megvolt az oka.

    Nekem is a régi Réka test jobban tetszett, az Add önmagad dvd-k időszakából, de tény és való, hogy a módszerük nagy mértékben megváltoztatott rengeteg nőt, férfit, és én ezt nagyon becsülöm bennük.

    Akik pedig csak rosszindulatúan beszólogatnak, általában irigyek, mert ők munka és lemondás, változtatás nélkül akarják elérni a lehetetlent... ne is foglalkozzatok velük! :)

    VálaszTörlés
  6. Na éppen ezt gondolom én is,hogy lehet hogy ők ugye ebből élnek és nem a legolcsóbbak a cuccaik,de az elgondolás maga jó.És valóban,míg cigiztem /1 éve leszoktam/havi 15000Ft-ba került.Csokira sosem költöttem sokat.
    Na ebből a pénzből igazán megengedhetem magamnak hogy egészségesen éljek.És még bűntudatom sincs,hogy ennyit költök kajára.A cigi miatt jobban utáltam magam.
    Másnak a cigi a káros szenvedélye,nekünk a fogyis kaja.

    VálaszTörlés
  7. Fúúú, az ilyenek engem is nagyon ki tudnak készíteni! Eleve hogy jön ahhoz valaki, hogy elítéljen egy módszert úgy, hogy nem tud róla tulajdonképpen semmit? (Mert ugye ezek a megjegyzések bizony ezt tükrözik).

    Rengetegen vannak, akik az update módszer segítségével fogytak le, méghozzá úgy, hogy egyáltalán nem, vagy alig fogyasztottak update-es termékeket. (Köztük én is :)) Ugyanis ez a módszer nem erről szól(t)! Az egésznek az a lényege, hogy megreformáld az étkezésedet, nem értem, hogy ez miért is lenne elítélendő?

    Sajnos nagyon sokan vannak rossz véleménnyel az update-ről, pedig még sok sok emberen tudna segíteni. (És reméljük fog is :)

    VálaszTörlés
  8. Én sosem értettem ezeket a leszólásokat. Vannak nekem is fenntartásaim norbiékkal, az updattel... vannak dolgok amik nem tetszenek, viszont vannak dolgaik amik nagyon! Ennek ellenére még sem fikázom, meg szapulom... és pl azt az edzőt sem akinek nem próbáltam soha sem egy tornáját, módszerét, no azt sem szapultam. Tény, hogy ennek az update dolognak erősen marketing szaga van, ennek ellenére én mégsem sajnálom tőlük azt a pénzt, sikert.. mert megdolgoztak vele, meg ahogy mondani szokták Ingyen nincsen húsleves!

    VálaszTörlés
  9. Na Lányok, akkor egyetértünk ebben is! :))

    VálaszTörlés