2011. április 23., szombat

Kreatív blogger díj

A díjat Martinellitől kaptam, itt is köszönöm, nagyon jól esett! :)
A díj szabálya: 10 dolgot árulj el magadról, amit szeretsz csinálni és add tovább a díjat 10 bloggertársadnak, akiket szívesen látogatsz és kreatívnak tartasz.
 
1. Szeretek a családommal lenni.
2. Szeretek a barátaimmal lenni.
3. Szeretek főzni, új dolgokat kipróbálni a konyhában.
4. Szeretek enni, vagyis nem nem szeretek imádok! :D
5. Szeretek táncolni.
6. Szeretek netezni, sőt netfüggő vagyok. Ez van. :) Vállalom! :)
7. Szeretem a kávét, a nap nem indulhat nélküle. 
8. Szeretek öltözködni, szeretem a ruhákat, táskákat, cipőket...stb. :D
9. Szeretek utazni, kirándulni. 
10. Szeretem a tavaszt! :)
plusz 1:
Szeretek blogolni! :D
 

Akiknek tovább adom a díjat:
 
Mindenkinek, aki még nem kapta meg, de van kedve a feladathoz! :):)

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése