2011. április 14., csütörtök

Kitartó április - 14. nap


R: 1 szelet slimm kenyér, 1 pár füstli, picike majonézes torma
T: 1 joghurtos jó reggelt

E: nagyon pici kínai menü, annyira pici, hogy a maradékkal jól lakott A.
U: 2 szelet slimm kenyér, light szalámi, retek, friss sajt, kv tejjel
V: 2 füstli sajttal, görög joghurt édesítővel, bogyós gyümölcsökkel


Nap negatívuma: majdnem elhagytam A. bankkártyáját, ami ráadásul nem pin kódos!!! A pénztáros a Lidlben nem adta vissza a papírokkal... :S:S

Nap pozitívuma: meglett a bankkártya! A. ma szabin van. Jah és 599-ért lett egy Cindy DVD-m! :)))

2 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy rám találtál, így én is Rád :o) További kitartást célod eléréséhez, majd próbáljuk egymást bíztatni :o)

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy ezeket belinkelted!
    A dvd-t nem is tudtam, a joghurtot ismerem, és szerintem finom! Merem én is ajánlani!!

    VálaszTörlés