2011. április 3., vasárnap

Kitartó április - 3. nap

Iszonyatosan fáj a hátam. :( Tegnap voltam életemben először gyógymasszőrnél, mert nagyon le vannak tapadva az izmaim a hátamon. :( Na azt a fájdalmat, amit tegnap éreztem a 40 perc alatt nem igazán kívánom senkinek. És nem azért fájt, mert a csaj rosszul csinálja, hanem azért mert elég súlyos eset vagyok és muszáj fellazítani a letapadásokat. Felkészített a masszőr, hogy lehet hogy lesz izomlázam, de arra nem gondoltam, hogy éjjel minden fordulásnál felébredek a fájdalomtól és jelenleg minden lépés megtétele kínszenvedés. Azt mondják holnaptól sokkal jobb lesz. Na mindegy nem hagyom abba, heti egyszer menni fogok, mert ennek így nem lenne jó vége. Ennyit a tegnapról. Ennek fényében a mozgás ma tuti elmarad. :S

Súly: 73.5 kg (változás: 0)
R: 8 dkg barna kenyér, párizsi, újhagyma, tarja, friss sajt (kb. 350 kcal)
T: 1 kókuszos zabfalat (65 kcal)
E: flekken steak burgonyával, saláta (kb. 500 kcal)
U: bécsi kávé, diétás fagyi (kb. 300 kcal)
V: 3 abonett, light tejföl, kéksajt (kb. 100 kcal)

összesen:1315 kcal

Nap negatívuma: na ilyet most nem tudok írni! :)



Nap pozitívuma: egész délután Kecskeméten csavarogtunk, jó kis családi programot tartottunk! :)

3 megjegyzés:

  1. Hű, egy masszázst én is el tudnék viselni... nekem is nagyon sok letapadásom van. Remélem neked beválik a masszázs és pár alkalom után már nem lesz izomlázad!

    VálaszTörlés
  2. Jó masszázs aranyat ér, még ha eleinte fájdalmas is!! Remélem hamarosan érzed majd jótékony hatását is!!

    VálaszTörlés
  3. Soha nem voltam masszázson. :O De már nagyon vágyok rá.

    2 hónapja minden nap arra gondolok, ha megyünk nyaralni kerül amibe kerül, ott ellazulok, és megmasszíroztatom magam.

    Nagyon nehezen engedek be embereket az "aurám"-ba, így nekem ez igazi kihívás. :D

    VálaszTörlés