2011. április 12., kedd

Kitartó április - 12. nap



R: 2 szelet slimm kenyér, májas, 1 kv kicsi tejjel, édesítővel
T: 1 joghurtos jó reggelt szendvics

E: sertséscombcsíkok fűszeresen, tavaszi saláta
U: maradék husiból pár csík, 2 zabfalat diétás lekvárral
V: joghurt édesítővel, fagyasztott gyümölccsel, szóval a szokásos :o)

Nap negatívuma: a védőnő megint bejelentkezés nélkül állított be. Soha nincs mit itthon szégyellnem, mert általában rend van nálunk.. Azért idegesít, mert szerintem senki sem szereti, ha csak úgy rátörnek. Persze megtehettem volna, hogy nem engedem be, de az egy éves státusz már nagyon aktuális volt..


Nap pozitívuma: semmi különös, egész jó napunk van. Ennyi. :o)

5 megjegyzés:

  1. Na tessék! Beleolvastam, hogy ma mit "csipegetsz" és megálltam a kv-nál! Miért van az, hogy már az illatát is érzem???:)

    VálaszTörlés
  2. Megértelek, ugyanis nagy kv-rajongó vagyok! :o) Majd, ha nem szopiztatod a manódat Te is ihatsz... :o) Esetleg addig is koffeinmentes? :o)

    VálaszTörlés
  3. Igen, csak már a gabonakávé és a koffeinmentes kv a fülemen jön ki:P:)
    Én már az igazira vágyom;)

    VálaszTörlés
  4. A védőnős téma nálunk is így van.....én néha sumákban nem veszem fel a kaputelefont:):):)! Nem is értem, hogy minek jár a szép, rendes családokhoz, hisz tudja, ha baj van, akkor úgyis teszünk ellene!!!!

    VálaszTörlés
  5. Sumákolni én is szoktam. :o) Mondjuk az én védőnőm nagyon normális, és hasznos információi is vannak ez az egy defektje van. :DDDD

    VálaszTörlés