2011. március 1., kedd

szigorú március/ 1. nap

6 megjegyzés:

  1. Pipacs, jéééé, látom az én kardiómat csináltad, ami lényegében nem az enyém, csak én is felhasználtam, az ötletadó Fülike és Selina volt. Ennek ellenére azt a kardió 1 - könnyített változatát én is meg fogom ma csinálni, miután a 25 perc kőkemény izmot megcsinálom.

    Látom nyeremény is van a játékban! Helyes! Akkor én leszek az önjelölt hajcsár, én foglak hátulról "rugdosni" titeket. Kismazsinál már eredményt értem el, ahogy megfordul a fejében a mozgás elsunnyogásának ötlete, képzeletben máris megjelenek előtte és azonnal elkezd kardiózni.

    Hajrá lányok!!!!!

    VálaszTörlés
  2. martinelli, olyan aranyos, hogy a szíveden viseled a sorsunkat! :)))

    VálaszTörlés
  3. Fülike, köszönöm amit mondtál. Tudod, néha elég furán érzem magam amiatt, hogy én kilógok innen. Ennek ellenére nagyon is érdekel a sorsotok, mert tudom, hogy mit jelent kinlódni és egyedül csinálni. Lehet, hogy én sem kezdtem volna el, ha nem lett volna bíztató társam és csapat.

    VálaszTörlés
  4. Ó, szerintem sokan szeretnénk így "kilógni", mint Te! :)
    Az biztos, hogy rengeteget számít a csapat! Én ma már nagyon úgy voltam, h minden mindegy, de aztán az tartotta bennem az erőt, h mit mondanék nektek, ha rögtön az első nap elbuknék!

    VálaszTörlés
  5. Fülike, ez a lényege a csapatnak. Hidd el, nekem is eszembe jut sokszor, hogy megennék ezt-azt, de aztán le kell írnom és akkor majd ............

    Most pl leírtam a napi étrendem és amint olvastam a soraidat, eszembe jutott, hogy azért tervbe van még véve egy szelet a kakaós meggyesből, és elfelejtettem beírni. Szóval nem fogom elhallgatni, beírom.

    VálaszTörlés
  6. Csapatmunka, ez a lényeg!
    Láttátok volna, hogy a munkahelyen hogy néztek a csajok, miért mászkálok ki fél óránként inni!Azt hitték a gyomromnak van baja! Ha tudnák, hogy mibe vágtam!Nekem a folyadékra is nagyon kell figyelnem, és nem szeretném, hogy már az első napon elcsúszni valamin!!
    Martinelli! Igen, igen, valóban! Torna alatt lelki szemeim előtt Te vagy, s szinte beszélek magamban hozzád:
    "Látod, megcsináltam, nem okozok csalódást!"
    Kérlek figyelj bennünket, s ha kell, "rugdoss" csak!!
    Ezért én nagyon hálás vagyok!

    VálaszTörlés