2011. március 31., csütörtök

márciusi értékelés

Se nem híztam, se nem fogytam. :) Röviden ennyi a lényeg. Az biztos, hogy a szigorú március projekt nem volt nekem való. Nem bírom a kötöttségeket, az ilyen szigorú szabályokat. Én nem vagyok nagy húsevő, nekem kell a szénhidrát. Legalább du. 3-ig. Persze nem habos-babos sütik formájában, de kell. A mozgás is kell és érzem is, hogy hiányzik, viszont Marcell mellett egyre nehezebb tornázni. Vagy délelőttre kell tennem a tornát, vagy ha este elaludt. A kitartó áprilishoz csatlakoztam, de nem fogom maradéktalanul tartani magam a szabályokhoz, bár gondolom ez nem lesz olyan nagy probléma, igaz Anita? :)
Úgy kb. ennyi. Még van bőven időm a születésnapomig és el is fogom érni a kitűzött célomat! :)

„Ha kövérnek érzed magad, nem vonzhatod a karcsúságot!
Te magad vagy – amilyennek érzed magad – kiindulópontja vonzásodnak!
Tested mindig válaszol énképedre! Ha karcsúnak látod magad vagy olyannak,
amilyen izmaidat, alakodat, vagy súlyodat illetően lenni akarsz, az leszel.”
/Esther és Jerry Hick/

3 megjegyzés:

  1. Pipacs! Persze, hogy nem gond, ha nem az **áprilisi szabályok** szerint eszel. Emlékszel, ezeket még te találtad ki, márciusra :-))) Megpróbáltad, neked ez így nem jön be, ez biztos, hogy nem gond, ezek csak iránymutatások. A lényeg, hogy ez a jó kis csapat maradjon együtt és támogassuk egymást, ahogy eddig is!! Pusz, holnap április!! :-)))

    VálaszTörlés
  2. A kötöttségeket én se bírom, de ha ez nem gond akkor én is csatlakoznék hozzátok!

    VálaszTörlés
  3. Szamira! Nálam tudsz jelentkezni, ha szeretnél! :-))

    VálaszTörlés