2011. április 24., vasárnap

húsvéti eszem-iszom

Azért a mai nap nem telt maradéktalanul a diéta jegyében, bár semmi olyat nem ettem, amit ne lehetett volna. Azt hiszem inkább a mértékkel van baj, szinte egész nap csipegettem valamit. :) De most már nem eszek semmit, csak sok vizet iszok és hangolódok a holnapi napra. Ugyanis holnap wellness-napot tartok, ha már egyedül leszek.
Lesz:
- hajmosás
- arcradír
- testradír
- arcpakolás
- narancsbőr elleni kence-ficék
- teljes szőrtelenítés :P
- alvás
- torna
- olvasás
Úgy kb. ennyi. Azt hiszem mostanában nem lesz még egy ilyen napom, a lakásfelújítás előtt pedig rám is rám fér egy kis renoválás. :)

3 megjegyzés:

  1. Én ugyan így voltam ma, hogy mindig csipegettem v.mit, de értelmes kaja, csak a reggelim volt, a hagyományos sonka tojás kávé kalács....., aztán egy kis sajtos rúd csipegetés, 4 db süti lecsúszott stb. De pl ebédet meg nem ettem, hát ez a nap ilyenre sikeredett. Holnap meg vendégség:( Ott nagyon kell figyelnem.

    VálaszTörlés
  2. Én meg ma nagymamáméknál voltam. Azt hiszem, ennyit elég elárulnom a mai nap diétás jellegéről... :D

    Nekem is elkélne már egy ilyen relaxálós nap, nagyon jól hangzik! Töltődj fel, hogy aztán gőzerővel csinosítgasd a lakást! :)

    (Mutatsz majd előtte-utána fotókat? :) Akár mailben, nagyon kiváncsi vagyok. :))

    VálaszTörlés
  3. Én is egész nap csipegettem, a holnapi nap is szerintem ilyen lesz!
    De keddtől újra szigor!
    Jó kis relaxációs-szépítős napot terveztél holnapra! Egész biztos estére felfrissülsz!

    VálaszTörlés