2011. április 5., kedd

Master-mix tapasztalatok

Ma két dolgot is készítettem az Update Master-mix felhasználásával. Elvileg U1 lesz  a belőle készült kaja, ha van benne búzaliszt akkor is. Na nekem már ez itt büdös. Van benne fehérliszt,így már nem is lehet annyira diétás. Legalábbis szerintem. Este semmiképp se falatoznék diéta alatt a belőle készült sütikből sem. :)
A mix abban segít nekünk, hogy a szénhidráttartalmát csökkentsük a sütiknek, pizzáknak stb.. Az összetételét nézve mi magunk is könnyedén összedobhatunk egy ilyen keveréket. Egyébként csak halkan súgom meg, hogy a hozzávalók egy része erőteljesen hajaz  a kilófaló lisztkeverék egyes hozzávalóira. Úgyhogy én majd azt használom mastermix-ként. :)
Amiket ma sütöttem: pizza és muffin. Tényleg finomak és semmi mellékízük nincs. Ha valaki nem ellensége a pénztárcájának, összességében jó dolognak tartom és kipróbálásra ajánlom! :)

2 megjegyzés:

  1. Na igen... én sem hiszem el maradéktalanul, amit ígér és akkor finoman fogalmaztam :-)))
    Én maradok a zabkorpánál, zabpehelynél.

    VálaszTörlés
  2. Én csalódtam több U termékben is (liszt, cukor), már nem merek pénzt költeni erre. :)


    A kilófalósat kipróbálom, ha végre lesz pénzem megvenni a könyvet. :O Sok jót hallottam róla!

    VálaszTörlés