2011. április 11., hétfő

Kitartó április- 11. nap

Friends18.com Orkut Scraps
R: 1 szelet slimm kenyér,2 főtt tojás, kávé kevés tejjel édesítővel 
T: 2 korpás keksz  
E:  paradicsomleves édesítővel, 3 db kicsi rántott karfiol, 1 pici kocka csoki 
U: 2 korpás keksz  
V: 4 abonett, light tejföl, szalámi, paprika, 2 keksz lekvárral 5 órakor


   



Nap negatívuma: kb fél óráig álltunk sorba Marcival a postán, aztán még mindenféle befektetési ajánlattal is jött a csaj.... :/  
 
Nap pozitívuma: végre nem fúj a szél, lehetett kicsit csavarogni! :)



4 megjegyzés:

  1. Nahát ez vicces :-)) Én is így jártam ma a postán: fél óra várakozás + nyugdíjas éveim bebiztosítása érdekében hasztalan információk tömkelege zúdult rám :-)))

    VálaszTörlés
  2. Akkor ez a nap a várakozásé, mert én meg a gyógyszertárban álltam egy csomót, karomban a 7 kg-os egyetlen babámmal;) Klassz volt:):)!
    Itt csak a pénztárcám karcsúsodott én nem....

    VálaszTörlés
  3. Én ma a gyerekorvosnál vártam egy órát :P

    Pipacs Drága, nem vagy Te így éhes????

    Bár én a napokban a vasszöget is megenném, éhen akarok halni, de ez nagyon kevésnek tűnik. :O

    VálaszTörlés
  4. Anita: :)))) Van, hogy sorsjegyeket ajánlanak... :o

    Évus: Nem vagyok éhes, mert szinte három óránként eszek valamit. Ha nem is sokat, de eszek. Nekem kell a szénhidrát, és muszáj délután is akár egy kis kekszet vagy egy muffint beiktatnom, mert ha nem akkor este falnám fel a hűtőt. Sajnos. :(

    Babocska: kár, hogy a várakozás nem fogyaszt. :) Már rég nem lenne rajtam egy deka se! :D:D

    VálaszTörlés