2011. április 16., szombat

boldog

Elképesztően boldog vagyok. Ma reggel már 72,7 kg voltam. A hét eleji 74-hez képest ez szuper! Nagyon remélem, nem, nem remélem! Tudom, hogy ezt az ütemet tudom majd tartani! Egyébként a fogyáshoz biztos az is hozzásegített, hogy Marci fél éjszaka nem aludt, este lázas volt, szóval a boldogságom nem teljes, viszont ma már jobban van, a kedve is jó, étvágya is van. Remélem így marad, mert hétvégén csak ügyelet van.
Ma este megint születésnapi vacsi, de no sütike, no kenyér, no krumpli, no rizs! Nem fogom a heti eredményt egy estés élvezettel tönkretenni! Eltökélt vagyok na...

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!:D
    Bárcsak már én is kiírhatnám, hogy 72...na majd pár hét múlva, ha megdolgoztam érte:(
    Szép 7 végét

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, gratulálok!

    Marcikának jobbulást, mennek neki a gyógypuszik!

    Élményekben gazdag, kalóriában szegény ünneplést kívánok! :P

    VálaszTörlés
  3. Hurrá hurrá! Gratulálok! És menni fog tovább meglásd!

    Kismanónak jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Pipacs!!!!
    Igen, ne is add fel az eredményt egy kis sütiért- keményen megdolgozol érte!!!!
    KITARTÀS!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy Pipacs, csak így tovább!!!!Nálad is megindult jó irányban a mérleg!
    Jobbulást a kisfiadnak, remélem hamarosan meggyógyul!!

    VálaszTörlés
  6. Babocska: lehet, hogy én "csak" 72,4 kg vagyok, de ahogy néztem a képeiden a sok sportnak köszönhetően te már most feszesebb vagy! :)

    Évus: köszi! :*

    Évi: köszi, igyekszem! :)

    KisBogyesz: Neked is köszönöm! :))

    Goldilocks: igen, nem is adtam, hihetetlen de nem ettem semmi ch-t tegnap... :)

    Kismazsi: igen végre!!!! ÉS megsúgom a Te postod is nagy löketet adott!! :))

    VálaszTörlés
  7. Egyre közelebb vagy a 6-hoz!
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Na, ügyi vagy, gratula!! Megindul ez előbb-utóbb! :-)

    VálaszTörlés