2012. október 2., kedd

hűha!

Itt az ősz és megjelentek az olyan ruhakreációk az utcán, amire csak annyit tudok magamban reagálni, hogy hűha! Miért van az, hogy ha beköszönt az ősz, akkor az emberek nem az időjáráshoz öltöznek, hanem mindenáron az évszakhoz? Nyáron nem látok kirívó példákat, de ősszel és tavasszal csak pislogok. Vegyük a mai napot példának okáért: igaz, hogy szakadt az eső, de olyan párás meleg volt, hogy nekem eszembe se jutott kabátot venni, bőven elég volt egy vékony pamutfelső egy nadrággal és egy balerina cipővel. Na ezt nem mindenki gondolta így. Délben, amikor még a nap is kisütött és szerintem volt vagy 25-27 fok láttam egy csajt vastag szürke nadrágban, vastag kötött gardigánban és most jön a lényeg: csizmában!!!  Arc nagy mosollyal He? Még, ha reggel fázott is, könyörgöm csizma??? Egyébként reggel sem volt hideg, én akkor indultam Marcival tornára. 

Láttam még gyerekeket is vastag sapiba beledunsztolva, meg pufimellényben, úgy, hogy én Marcit kis bodyban és kertészfarmerben toltam, sapka nélkül. :O Aztán láttam a másik végletet is: pánt nélküli ruciban és strandpapucsban is egy csajt, az meg már szerintem nagyon kevés.. Arc nagy mosollyal

Ki érti ezt? Én nem. Arc kinyújtott nyelvvel

35 megjegyzés:

  1. Ó, igen. A csizma viselésén ilyen időben én is értetlenül állok. Imádom én is, de bőven lesz rá idő, hogy hordjam, sőt mindig eszembe jut, hogy tavasszal már alig várom, hogy újra félcipőt viselhessek, szóval nem értem aki már most "erőlteti"

    VálaszTörlés
  2. Én is bírom az efféle baklövéseket. Pedig ma már megdöbbentően pontosan meg tudják mondani a napi időjárást. Tehát egyáltalán nem tűnik nagy dolognak az öltözködés manapság.
    Talán éppen a kitűnés a cél?

    VálaszTörlés
  3. Ezeket a kérdéseket én is felteszem magamnak mostanság. :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem engedd meg az embereknek h. abban járjanak amiben akarnak.
    Aki pl. reggel 6-ra megy dolgozni mégis honnan tudná h. milyen idő lesz napközben? Persze van időjárásjelentés, de ált. sokat nem ér. Inkább beöltöznek melegebben h. ne fázzanak, mint h. fázzanak aztán 1 hétig betegszabin legyenek megfázással és lázzal, mert nem öltöztek fel eléggé. Itt pl. ma nem sütött a nap, az éjjel meg szakadt az eső, a mai időjárás alapján szerintem holnap sem sortban mennek az emberek el otthonról reggel.
    A réteges öltözködés sokat segít, de van aki nem szereti ha 3 réteg ruha van rajta.
    Aki otthon ül egész nap és csak sétálni megy ki az nyilván az adott hőmérséklethez fog öltözni abban az órában mikor kimegy a házból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én aztán megengedem mindenkinek, hogy abban járjon, amiben jól esik. Tőlem űrhajós ruhát is felvehetnek, de attól még lehet véleményem. :) Másfelől írtam, hogy tegnap még kora reggel sem volt hideg, mert én is korán indultam. :P Persze, ha valakinek ez már csizmás időjárás, akkor csinálja. :)

      Törlés
  5. én sem értem a furi szokásokat.. :D

    VálaszTörlés
  6. Hihi, épp tegnap volt nekem is ilyen állam leesik élményem. :)
    Csak vastag naciban, pulcsiban, szőrős mellényben, bokacsizmában...miközben rólam dőlt a víz az eső ellenére is. :):)
    Én is csak pillogtam, hogy wtf? :):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Én loholtam babakocsival, ömlött rólam a víz, erre jönnek velem szembe a téli kreációkban... :D

      Törlés
  7. ez másnak is feltűnt egyébkén, FB-n láttam egy képet amin az volt, hogy 15 fokban ősszel nagykabát, sál és 15 fokban tavasszal rövidnaci póló! :D

    VálaszTörlés
  8. Hehe, látom rajtam kívül, mások is remekül szórakoznak más emberek öltözködésén, stílusán :D

    VálaszTörlés
  9. ez felenk is pont igy van, nalunk meg az ido szuper jo, 1 hetig jartam a sulikezdes utan szandalba, erre fel az osszes munkatarsam, uram atyam szandalban jossz munkaba, de hat konyorgom le van fove a labam felcipoben, a kabatokkal is ugyanez a helyzet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én annyira csizmàs vagyok,hogy nyàri csizmàim is vannak,könnyü szellös,àttört-lyukaszgatott,meg farmer.Tanusitom,hogy nem melegebb,mint a ballerina.

      Törlés
    2. Na a nyári csizma a másik, amitől sikítófrászt kapok. :D De hát ízlések és pofonok. :P :)

      Törlés
    3. Bea: igen, mert időjáráshoz kell öltözni, nem pedig évszakhoz, csak ezt sokan nem fogják fel! :D

      Törlés
  10. Ez már nekem is feltűnt, és főként nők, lányok esetében. Őszintén szólva, én arra gondolok, hogy már beszerezték az új őszi ruhadarabokat és mindenképp fel akarják őket avatni. Azt nem hinném, hogy azért öltöznek fel így, mert fáznak 25 fokban. :P

    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, van ebben valami! :D

      Törlés
    2. de hisz még szinte nem is lehet kapni őszi cuccokat! én pl. félcsizmát akartam venni a hétvégén és (igaz nem jártam be a várost), a cipőüzletekben még mindig szandálok vannak, max. ballerinák. akartam venni bundás mamuszt is, ha esetleg hirtelen jön majd a hideg, de az is felejtős... :)

      Törlés
    3. amúgy mi ez a sok névtelen kommentelés? :) ez is őszi divat? :D

      Törlés
    4. ITt már vannak őszi darabok. :) A névtelen kommentelés: amíg normálisan fejti ki valaki a véleményét nincs vele bajom , az más kérdés, hogy az alap, hogy legalább egy kezdőbetűt odabiggyesztek! :D

      Törlés
  11. Hajnali (bár inkább éjjel) 3:50kor rendesen hűvös volt a levegő, simán elálltam volna a kötött kardigánt :P Hazafele már inkább cipeltem a pulcsit :D Csizmát tegnap viseltem volna, akkor nem lett volna térdig vizes a nadrágom a vihartól...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3:50-kor nem csodálom. De a fent említett hölgyemény a legnagyobb melegben vonult ebben a szerkóban. :D Csizma: eső ellen gumicsimma. :D Bár attól is rosszul vagyok. :D

      Törlés
    2. Akkor még is mit vegyünk fel esőben?! Te majd akkoris megírod a rosszindulatú bejegyzésed (nem mintha annyira érdekelne) ha viharban/esőben a lányok felveszik a gumicsizmájukat?!

      Törlés
    3. Nézd, ha valakinek az tetszik hát vegye fel. :D A gumicsizma is egy új trend, amit vagy követ valaki vagy nem, nos én nem, mert kevés ratyibb dolgot tudok elképzelni, mint egy csinos nőt gumicsimmában. :D Esőben: zárt cipőt ajánlok egyébként. :D Nekem soha semmi gondom nincs esőben gumicsizma nélkül. :D Bejegyzést meg valóban arról írok, amiről csak akarok. :)

      Törlés
  12. Nekem vannak új őszi cuccaim, na de nem fogom felvenni ötven fokban, csak azért mert október van :D
    Reggel őszi kabátban jövök, mert hűvös van olyan korán, de rétegesen öltözködöm, és napközben vetkőzök :D

    VálaszTörlés
  13. Bécs egy szuper város, mert itt még a különbözö nációk öltözködési stílusát is meg lehet figyelni, lásd például a török asszonyságokat: rajtuk mindig hosszú ujjú, bokáig érö kabát van, az évszakra maximum a cipöjük utal, már ha látod a lebernyeg alatt. Aztán itt van a sok északi turista: angolok, hollandok, skandinávok- na ök még akkor is szandiban és rövid gatyában rohangálnak, amikor az átlag bécsi már sálban jön ki otthonról. Ennek ellentéte a karibi, afrikai delegáció, mert ök meg nyáron is simán felveszik a pufidzsekit, ha 35 fok helyett csak 30 van.
    A "helyiek" ( Közép-Kelet Európa) meg igyekszik ellavírozni közöttük s általában az általad fesorolt divatbakikat tölük már fel sem veszi az ember. :-)

    Ami engem személy szerint megdöbbent, hogy egészen kicsi babákat milyen rosszul öltöztetnek- vagy indokolatlanul sok, vagy felelötlenül kevés ruha van rajtuk. Nekem kiakasztó a sapka hiánya, ugyanis Bécsben MINDIG fúj a szél.

    VálaszTörlés
  14. Ma láttam egy csaj köviképpen volt felöltözve: farmerkabát, dereka alá benyúló felső, farmernaci, ez alól kilógott egy harisnyaszerűség. Ami ugye őszibb ruha. De ezt megfejelte egy vietnámi/Flipflop papuccsalm mezítláb... :DDD

    VálaszTörlés
  15. Én alul öltözött vagyok, mert egyelőre örülök, ha egy hűvös reggelen a gyerkőcöt fel tudom öltöztetni az időjárásnak megfelelően. Ő szegény be van öltöztetve visszafogottan ősziesbe, én meg rövid ujjú, papucs, vékony hosszú nadrág. Ma mondjuk kicsit fáztam, így lehet, hogy elő kéne kotorni egy kardigánt. :-))
    Holnap meg turiban árucsere, reggel az lesz az első dolgom, hogy beszerezzek pár új cuccot /amibe beleférek/. :-))

    VálaszTörlés
  16. Múltkor nem volt időm ide kommentelni, mert épp rohantam de most újra idetaláltam szóval elmondom a véleményem.

    Én 8ra megyek be az egyetemre, ezért elég korán kell indulnom és mivel nem kedvelem és nem az én stílusom a tornacipő és a sportcipő, ezért ha már fázik a lábam reggel 6kor a balerinacipő+nejlonzokni kombótól, akkor igenis felveszem a csizmámat. Pont ma is melegebb volt napközben, de reggel nagyon jó volt a lábamnak a csizma. és a 20-25 fokban se volt melegem attól az őszi/téli csizmától.

    Ja és magasról lesz*rtam mit gondoltak az emberek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szard is le, nyilván. Mindenki azt csinál, azt vesz fel, amit akar. A csizma nekem téli cucc és kész. :)

      Törlés