2011. április 10., vasárnap

a tegnapról

Szóval a tegnapi nap nem egészen úgy sikerült, ahogy én szerettem volna. Volt ugye egy születésnapi ebéd, ami még hagyján, mert a vacsival tudtam volna kompenzálni, de a barátosném születésnapi meglepi partyja is tegnap volt (erről tegnap még nem írhattam, mert az ünnepelt olvas:D) és ahogy az ilyen alkalmakkor lenni szokott nem a diéta és a mértékletesség jegyében zajlott. Viszont nagyon jól éreztem magam, életemben először karaokéztam, bűntudatom nincs. Ha majd sikerül teljesen rendeznem az agyamban a dolgokat, gondolom az ilyen kilengések sem fordulnak majd elő. De ez még hosszú idő, nagyon hosszú, tudom. A legközelebbi kihívás jövő szombat este, szintén születésnap. Na majd meglátjuk. :)

3 megjegyzés:

  1. Pipacs, ha agyban rendezed a dolgokat és rendesen megy utána a fogyizás, életmódváltás, hidd el, akkor már simán belefér egy-egy kilengés. Olyan nincs, hogy sose eszel már sütit vagy sült krumplit. A többi nap -ha úgy tetszik: a hétköznapok- legyen szigorúbb és akkor belefér.

    VálaszTörlés
  2. Igazad van. :) Nem is azzal van baj, hogy ettem, hanem azzal amennyit... :S

    VálaszTörlés
  3. Biztos finomakat ettél, és majd szépen ügyesn kompenzálod őket:-))

    VálaszTörlés