2011. április 8., péntek

görög joghurt

Tegnap fedeztem fel, hogy a SPAR-ban nemcsak az agyoncukrozott Danone-féle görög joghurt kapható, hanem a natúr változat is, ráadásul nagy dobozos változatban. Azt kell mondjam nem csalódtam. Azt kaptam, amit vártam. Krémes, finom állagú joghurt. Édesítővel és fagyasztott bogyós gyümölcsökkel ettem este. Tényleg isteni, csak ajánlani tudom! :)

További tippek:

Görög joghurt felhasználása
Natúron (minden további ízesítés nélkül is) fogyasztható, de általában “csinálunk vele valamit”, azaz ízesítjük valamivel. Alapvetően felhasználhatjuk olyan receptekhez, amelyekhez krémes joghurt szükséges.
  • Legegyszerűbben fogyaszthatjuk mézzel és apróra vágott dióval, vagy gyümölcsökkel, gyümölcspéppel elkeverve.
  • Desszert is készíthető belőle szintén gyümölccsel vagy gyümölcspürével elkeverve, egyéb módon (cukor, csokoládé, alkohol, stb.) ízesítve. Ideális pohárkelyhekhez és különösen nyári desszertekhez, így például fagylalthoz. Desszertek>>
  • Készíthetünk belőle fűszerekkel és főként zöldfűszerekkel ízesített mártogatóst, amelyet gazdagíthatunk zöldségekkel, konzerv hallal, apróra vágott sonkával, hagymával, főtt tojással. Klasszikus a tzatziki. Mártogatósok>>
  • Sűrűségének köszönhetően akár szendvicskrém alapként is ideális. Szendvicskrémek>>
  • Felhasználhatjuk (majonézes, joghurtos) saláta öntetek készítéséhez. Saláta öntetek>>
  • Melegíthető is, azaz szószok és mártások (pl. zöldségekkel gazdagítva, tésztákhoz, lepényekhez) készítéséhez is használhatjuk. Szószok és mártások>> 
forrás: tutitippek.hu,

1 megjegyzés:

  1. Pipacs SEGÍTS!!!:D -hozzád sokan járnak, vidd a hírt, ha tetszik az ötlet!!!!!:);)

    XXXXXXX Lenne egy ötletem!XXXXXXXX

    Álmodjunk meg együtt Húsvétra egy sütikét!!!! Részletek a blogomban!

    Köszönöm, ha segítesz!:)

    VálaszTörlés