2011. április 7., csütörtök

nem tetszik

Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Szeretem magam, de nem tetszik, amit a tükörben most látok. Nagyon nem. És ezzel ma szembesültem igazán. Itt a jó idő és én alig találtam egy rongyot, amiben úgy ahogy elfogadhatónak találtam magamat. Természetesen tunika, magas sarkú cipő és farmer. Optikai csalódás. :) Na igen, egy darabig lehet csalni a ruhákkal, de hamarosan itt a nyár és én bizony a kisfiamat sokszor ki akarom vinni a strandra és nem tunikában szándékozok lubickolni. :D
Konklúzió: be kell keményíteni. :) Na igen, sokszor írtam már ezt, hogy na majd most bekeményítek és a végén nem lett belőle semmi. De most beleástam magam a kényszerevés netes szakirodalmába és hiszem, tudom, hogy menni fog! :)

8 megjegyzés:

  1. Helyes! Minél hamarabb nekilátsz, annál jobb. Hajrá Pipacs!

    VálaszTörlés
  2. Hát nem mondom hogy örömmel üdvözöllek a csapatban, de üdvözöllek. Mármint a túlevők szerintem óriási táborában. Mert én is. Bár most az elmúlt 4 hétben nem volt bukta, és remélem soha többet nem lesz. Ezért a blogom címe a "csak a mi nap" mert nehogy már ne bírjam ki egy napig túlevés nélkül.Aztán egyre több nap rakódik egymás mellé, szép lassan ahogy telik az idő. Sok irodalom van a neten, nekem ez segített a legtöbbet:
    http://www.komplexfogyi.hu/

    Drukkolok

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok Neked, tudom milyen az, amikor az ember el-elbukik a kísértés miatt. :S Remélem, most sikerülni fog! Hajrááá! :)))

    VálaszTörlés
  4. Én tegnap éreztem ugyanezt, mikor az üzletek kirakatában megpillantottam magam...nem volt nehéz észrevennem a hatalmas melleket /ez nem is lenne baj:)/ és a gömbölyű pocakot!!! Amilyen lendülettel mentem be a városba, olyan lendülettel ott is hagytam babakocsistól mindenestől...

    VálaszTörlés
  5. Ja és ma felpróbáltam a bikinimet...az alsó szó szerint harapta a farom....úgyhogy van mit faragni....HAJRÁ!!! HAJRÁ!!!!:):):)

    VálaszTörlés
  6. Pipacska, épp az előbb írtam Kismazsinak hasonló ügyben, de mindjárt idemásolom a lényeget :-))
    Úgyhogy bocs, ha esetleg már olvastad: szóval azt írtam neki, hogy próbáljon meg egyszerre csak egy dolgot véghezvinni. Van aki attól sokall be, hogy mozgás kell, meg új étrend, stb-stb. Javasoltam, hogy most figyeljen például csak az étkezésre és a mozgás legyen annyi, ami kell a munkába-boltba járáshoz + ha van kedv a plusz bicóhoz, sétához. Azt most ne erőltesse. Vagy fordítva. Egyen most bátrabban, viszont a mozgásnak feküdjön neki rendesen. Én most a kajálásra jobban figyelek, a mozgásban nem vagyok túl motivált ezen a héten. A szükséges helyekre biciklivel megyek és néha egy plusz körrel megyünk haza, de ennyi. Semmi gond nincs. Na, tehát neked is ezt gondoltam írni :-))) PUSZ, kitartás, ne légy túl szigorú magadhoz! Remélem viszonylag értelmesen írtam, már fáradt vagyok visszaolvasni :-)

    VálaszTörlés
  7. Szia Pipacs!!
    Bogi vagyok (Goldolocks), szintén áprilisi lány :) Olvasgatom a blogodat és többször láttam, hogy szóbakerül nálad a kényszerevés.
    Létezik egy nagyon jó könyv, Lelki eredetü betegségek lexikona a címe és kifejezetten a lelki tényezöket vizsga´lja bozonyos problémáknál. A blogomon írtam erröl, ha gondolod olvasd el, hátha segít (nem kimondottan készszerevés, hanem túlsúly).
    A cím: http://dondibaba.blogspot.com/2011/04/mi-is-allhat-hizas-hattereben.html

    Szeretettel, B.

    VálaszTörlés
  8. Martinelli: köszi! :)

    SzEra: gratula a 4 hetes eredményhez!!! És köszi a linket! :))

    Babocska: ismerős érzés. :( De sikerülni fog és kész! Hajrá! :)

    Anita: köszönöm a bíztató sorokat. Pont erre jutottam tegnap este, hogy most az a fő feladat, hogy az evéskényszerrel megbirkózzak, hogy még a mozgásra is teljes gőzzel koncentráljak, az nem megy. Igyekszem Marcikával minden nap bemenni a központba gyalog, és vissza, ami nem kevés mozgás, egyelőre ennyi megy. Majd, ha már nem kell ennyire koncentrálni a kajára mozogni is fogok...

    Goldilocks: Szia itt! :) De jóóó, tegnap kerestem a blogod, de nem találtam, de most megvagy! :) Máris megyek és olvasom a postod! :) Köszi!!

    VálaszTörlés