2011. március 7., hétfő

Túrótorta liszt nélkül

Hozzávalók: 
50 dkg  túró, 5 dkg margarin, 2 tojás, 1 citrom reszelt héja, folyékony édesítőszer ízlés szerint, 450 g tejföl,  1 cs. főzős vaníliás pudingpor.

A túrót a margarinnal, a citromhéjjal, a két tojással, csipet sóval és édesítővel alaposan kikeverjük és a pudingporból is hozzáadunk még két evőkanállal. Belesimítjuk egy kivajazott, kilisztezett piteformába. A tejfölt is kikeverem ízlés szerint édesítővel, hozzáadom a maradék pudingport és ráöntöm a túrós keverék tetejére, a tetején eligazítjuk. Előmelegített sütőben, lassan, tűpróbáig sütjük. Lehet variálni mazsolával vagy más aszalmányokkal. 


Eredeti recept Bodzánál, ahol még sok-sok egészséges finomságot találhattok! :)
Én vaníliarudat nem tettem bele!

5 megjegyzés:

  1. Csábító, de nagyon. Most azon gondolkodom, hogy csábuljak, vagy ne. De azt hiszem inkább fegyelmezem magam. Elteszem későbbre.

    VálaszTörlés
  2. Uhh, már mentettem is. Hétvégén tuti kipróbálom.:)

    VálaszTörlés
  3. Húúúhaa, most már nem tudom, hogy mennyi olvasónál láttam ezt a sütit, de már ott tartok, hogy megcsinálom valamelyik nap. istenien néz ki!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Nyamiiii!!
    Kell nekem ilyeneket nézegetnem?? Félő, hogy már a látványtól is hízok!!
    De azért ezt én is mentem,és mindenképpen kipróbálom!!

    VálaszTörlés
  5. holnap megsütöm:)))

    VálaszTörlés