2011. március 8., kedd

szigorú március/ 8. nap

Napi motiváció: 
„Nem azért élek, hogy egyek,
hanem azért eszem, hogy éljek.”
Quintilianus
Napi menü:
R: 2 abonett tejföllel és sonkával
T: 1 banán
E: köleskoch, héjában sült burgonya tejföllel és újhagyma
köleskoch
V: 5 db füstli paprikával
Mozgás: Leslie Sansone kb. 15 perc, utána erősítés. Nem vagyok túl jól, úgyhogy mára ennyi futotta.
Folyadék: sajnos ma nem sok... :/

A nap pozitívuma: a köleskoch pozitív csalódás volt, biztos sűrűn fogom készíteni, Marcinak is ízlik. Recept itt.
A nap nehézsége: valószínűleg elkaptam Marcitól a betegséget. :S

10 megjegyzés:

  1. Hmm sonkás abonett... no ezt majd holnap reggel, én is megkóstolom! :D

    Remélem nem leszel te is beteg Pipacs... :/

    A könyvtárban négyen dolgozunk, és ketten lebetegedtek. Ők is megfáztak. És az a poén, hogy pont mi ketten Mónival csináljuk együtt ezt a 13 napos diétát, és nem fáztunk még meg. Pedig anyám sokszor riogatott amikor télen elkezdtem fogyózni, hogy sokkal hamarabb megfogok fázni mivel elvonom magamtól a sok tápanyagot.

    VálaszTörlés
  2. Hű.. ez a kölescucc nagyon jónak ígérkezik. Tényleg ilyen finom? Be kell szereznem a kölest! :D

    VálaszTörlés
  3. Gyerekkoromban volt egy lány, aki kölessel etette a papagájt. Nekem azóta is a kölesről a papagáj jut eszembe. Ennek ellenére, ha már van recept, én is kipróbálom, az tuti.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg finom és laktató! :):)
    Ja hát zabbal meg a lovakat etetik, aztán mi is hogy rákaptunk! :D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Brigi: Te melyik kvtárban vagy? :)

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást Pipacs! Remélem nem ver le teljesen a betegség!
    Mára a párom is ágynak esett, lázas, köhög, szóval körülötte kering a család!
    Mert, ha egy férfi beteg lesz, akkor ...ajjaajjj!!

    VálaszTörlés
  7. Pipacs, tudod hogyan mondják a fogyisok a zabálásnak? ZABOLÁS.

    Kismazsi, az édesanyám mindig azt mondta, "ha egy férfi beteg, akkor még az ágy lába is nyög".

    Pipacs, gyógyulást.

    VálaszTörlés
  8. Pipacs közben kiderült, hogy van itthon köles :D Szóval holnap sztem kipróbálom a receptet. Egy kérdésem lenne, hogy az a csésze az hány decis? :)

    VálaszTörlés
  9. Igen, csak a Férfi ne legyen beteg! :D :D
    Bogyesz: én 2 dl-es bögrével csináltam és elég nagy tepsiben sütöttem! :) Meglepően sok lesz belőle!

    VálaszTörlés
  10. OKézsoké, köszi az infót, holnap meg is csinálom és majd beszámolok!

    Jobbulást!

    VálaszTörlés