2011. március 20., vasárnap

na ne!

Tegnap Évus és Martinelli bukott ki magán. Számomra érthetetlen módon, de persze nem vagyunk egyformák! :)
Szerintem a leglényegesebb, hogy saját magunkkal kapcsolatban felejtsük el a következő szavakat:
- pfujj!
-undorító
-kiábrándító
-hájas
-hurkás
-ronda
-visszataszító
...
stb.
Ezek nem visznek előre Csajok!!! Sőt! Lenyomnak, elkeserítenek, rányomják a bélyeget minden napunkra! Nekem nagyon-nagyon nehéz volt szülés után a tükörbe nézni, látni a lelógó hasam, borzasztó volt, amikor szülés után két héttel megkérdezték hanyadik hónapban vagyok. DE SOHA NEM UTÁLTAM MAGAM! Most sem utálom magam, pedig korántsem vagyok tökéletes, ahogy láthattátok is itt. Van rendesen mit fogni rajtam, és persze ott virít a gyönyörűséges cellulitisz is. DE! Szeretem magam. Szeretem a melleimet, szeretem az arcomat, a szemeimet, a számat, a göndör hajamat. Szeretem, hogy bár van rajtam felesleg, arányos és nőies az alkatom! Szerintem keressétek meg azokat a dolgokat magatokon, amit szeretni lehet és kell is, fogadjátok el a hibáitokat és persze törekedjetek a változtatásra, de az önutálatot el kell felejteni.

6 megjegyzés:

  1. Pipacs Drága! Én külön köszönöm, hogy írtad ezt a bejegyzést, sok erőt adsz nekem!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Pipacs, nekem is volt időm elmélkedni. Most értem haza és nemsokára megírom azt, amire jutottam.

    VálaszTörlés
  3. Pipacs drága, totál igazad van! Az első és legfontosabb, amit nem szabad elfelejtenünk, hogy SZERESSÜK ÖNMAGUNKAT! Én ezért is szoktam magamban néha megdicsérni magam a tükör előtt... hogy nah ma nagyon csini vagyok, vagy jó csaj vagyok, hogy tudatosítsam a zizi fejemben! Nagyon fontos, hogy ne utáljuk magunkat. Mindenkinek vannak nem kedvelt részei... de akkor is fontos, hogy szeressük magunkat!

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek veled.
    Én is igyekszem, bár néha elég nehéz szeretni valót találni a tükörképen:-))
    Hangulat függő a dolog az tuti!

    VálaszTörlés
  5. Igazad van, ez nagyon fontos! Ezért gáz, hogy én már több, mint egy hete gondolkodom egy bejegyzésen, amiben összeszedem a dolgokat, amiket szeretek magamban, de még mindig nem tudtam rávenni magam. :S

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Pipacs!
    Nagyon jó, hogy ezt leírtad!!!
    Sokunknak (nekem is!!!) a gondolkodását kell egy kicsit átformázni, és megtalálni saját magunkban a szépet, jót!!!
    Nem könnyű, de nem lehetetlen!!
    Nagy mértékben segíthet ebben a környezet!!!!
    (Nekem speciel TI!!!!!!!!!!)

    VálaszTörlés