2011. március 3., csütörtök

szigorú március/ 3. nap

A tegnap kajálás szempontjából eléggé kaotikus volt, de sem mennyiségben , sem pedig minőségben nem volt rossz. A mozgás is meg volt és a folyadék is hellyel-közzel.

3.nap

Napi motiváció: “Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod,
elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
Napi menü:
R: 3 abonett tonhalkrémmel
T: 1 banán
E: gyümölcsleves,1 minipizza (természetesen mindkettő diétás módon készítve ;)
U: 1 minipizza
V: gyümölcsleves

Mozgás: Béres Alexandra zsírégető tornájából 35 perc (vádli, comb, belső comb, fenék, hát)

Folyadék: 2 l

A nap pozitívuma: Marci jól van! :) Na meg az ebéd! :P

A nap negatívuma: egész nap kóválygós a fejem.. :/

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy Marci már jobban van! :)

    És megkérdezhetném, hogy milyen az a tonhalkrém? :O

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jobban van a fiad :-)

    A tonhalkrémre én is kíváncsi vagyok.
    Egyébként tudtok olyan üzletet/márkát mondani, ahol tudok olyat venni, hogy nem olajban, paradicsomban, hanem sós lében van a halacska?

    VálaszTörlés
  3. Tonhalkrém: sós lében eltett tonhal, light majonéz, pici só, citromlé és kész is! Lehet kenni a pirítósra/abonettre stb. Nagyon finom! :)

    Melinda: tecsóban van ilyen natúr tonhal! :)

    VálaszTörlés
  4. Milyen jó idézetet találtál mára is! És tényleg jól hangzik az az ebéd! :) :D

    VálaszTörlés
  5. tegnap én is tonhalat vacsiztam, szintén a tescoban vettem még a multkor. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök, hogy jól van a fiad!

    VálaszTörlés