2011. március 20., vasárnap

jó ez a pontrendszer

Hogy miért? Mert végre ettem vacsorára kenyeret, és mindenféle lelkiismeretfurdalás nélkül. Igaz tk. kenyér volt (a fehér az nekem asszem soha nem fog beleférni az étrendembe!), de akkor is kenyér! És csak 5 dkg, de KENYÉR! És, hogy ez miért is fontos nekem? Mert nekem a legnagyobb bajom Norbi rendszerével mindig az volt, hogy este tiltólistás a kenyér. Persze helyettesíthetem pufirizzsel vagy akármivel, de abból meg rengeteget meg kell ennem, hogy jóllakjak és a plusz dolgokról még nem is beszéltem! Szóval kalóriában biztos mindig sokkal többet ettem este kenyér nélkül, mint ez az 5 dkg kenyér fetával és rengeteg 0 pontos zöldséggel tegnap! És reggelre a mérleg is megörvendeztetett - 20 dekával! :) Szóval a WW egyelőre marad! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése