2011. március 31., csütörtök

táplálkozási piramis

5 megjegyzés:

  1. Nálam márciusban pont a kenyér- és gabonafélék kimaradtak, és érzem is, hogy nem tett jót.
    Gondolkozom is rajta, hogy az áprilisi projektben részt vehetek-e úgy, hogy se a kenyeres, se a sütis szabályt nem kívánom betartani. :S (persze update-ekkel helyettesítenék)

    A márciusi záróadatokat sajnos majd csak szombat reggel tudom küldeni! Remélem, nem baj!

    Szép napot, pipacs! :)

    VálaszTörlés
  2. Dettó Fülike! És ha megvonom magamtól a szénhidrátot egész nap, akkor este sajnos kamatostól pótolom az egész napi kimaradást. Szóval kicsit másképp alakítom a napi étkezésemet ezentúl. 4 után már csak fehérje, de addig a jó szénhidrátokat nem fogom magamtól sajnálni. :)A záróadat persze h nem gond! :))

    Szép napot Neked is Fülike! :)))

    VálaszTörlés
  3. Jah! Nagyon klassz ez a képed! Végre egy kicsit kapunk a szép arcodból! :)))

    VálaszTörlés
  4. Ezt a táplálkozási piramist már én is akartam pedzegetni, mert eszerint is igenis szükség van a szénhidrátra. Amikor én napokig nem ettem kenyeret, zsömlét vagy bármit amit úgymond "meg lehet kenni" akkor ideges nyúzott és goromba voltam rendszeresen. Nem mellesleg szerintem egy igenis jó "térkitöltő" a gyomorban. A színtiszta zöldségektől és gyümölcsöktől én csak pisilni járok fél óránként, majd 2 óránként farkaséhesen vergődök...

    VálaszTörlés
  5. de aranyos vagy pipacs, köszönöm szépen! :))) *pirul*

    Melinda: én is így vagyok a zöldségekkel, gyümölcsökkel :D meg a többivel is egyetértek :)

    VálaszTörlés