2011. március 22., kedd

Túrós túró palacsinta

A hétvégén vettünk egy kg túrót, egy diétázó nő hűtőjében mindig legyen túró! :);) Szóval túrótúltengésünk van, de sebaj ma el is használtam a felét, ennek a receptnek a segítségével. Természetesen szokásomhoz híven ezt-azt módosítottam rajta így:

Hozzávalók a tésztához:
25 dkg túró
3 tojás
6 ek. zabkorpa/U1 liszt/ kilófaló lisztkeverék
3 kk. sütőpor
csipetnyi só
1 citrom héja
3-4 ek. édesítőpor v. valamilyen más édeske ízlés szerint

A hozzávalókat elkeverjük. Egy palacsintasütőben nagyon pici olajat hevítettem (korántsem ujjnyit), és kanállal kis lepénykéket raktam a már forró serpenyőbe. Mindkét oldalát megsütöttem halványbarnára. Vigyázat gyorsan sülnek! :)

Tetejére:
25 dkg túrót elkevertem pár kanál tejföllel, édesítővel és vaníliaaromával és egy fél cs. mazsolával. Én még egy kis diétás baracklekvárral is megfejeltem! :)

Finom, laktató fehérjebomba!! :):)

A kép illusztáció! Forrás: itt

5 megjegyzés:

  1. Pipacs!! Ez tényleg csúcs recept, u1-es finomság! Biztos, hogy kipróbálom! Más: örülök, hogy az áprilishoz te is kedvet érzel. Léci, ha te bonyolítod írd ki, hogy a márciusi projekt vége 31-e este, vagyis április 1. reggel mérjen mindenki. Így az egyúttal lehet a kezdő érték az áprilisi terveinkhez :-))) Mit szólsz??

    VálaszTörlés
  2. Anitám! Örülök, hogy tetszik! :))
    Szerintem mivel az április a Te ötleted volt, vedd kezedbe az irányítást! :) Na? :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a palkó! A szakácsnő sem "piskóta".

    VálaszTörlés
  4. Köszi! :) Próbáld ki, isteni! :):)

    VálaszTörlés