2011. március 16., szerda

Feladjam? Ne adjam?

Természetesen nem adom fel, de egy-egy ilyen zabálós hétvége után azért elgodolkodom azon, hogy elérem-e így valaha a kitűzött célt? Mert így nem lehet. Nem. Lehet kisiklás, mondjuk havonta egyszer, de nem több napig tartó. A másik meg az, hogy itt vannak előttem olyan követendő példák, mint Bambi, vagy Nonó, akik bizony elérték az álomalakot, nem mellesleg szülés után...Szóval akkor nekem is sikerülhet, sőt sikerülni fog, csak egy kis rendet kell tennem az agyamban! :)

9 megjegyzés:

  1. bizony, az ember sok erőt meríthet a példájukból!
    engem most az hajt, hogy ha valaki kisgyerek mellett, szülés után le tud adni majd' 40 kilót, és kismamaként is jobban néz ki, mint én most :D, akkor nehogy már itt kínlódjak a fölösleges 10 kilómmal!
    és tényleg napjában többször is eszembe jut, hogy ők nem csodaguruk, csak egyszerűen nagyon akarták, és tettek a céljukért nap mint nap! akkor miért ne sikerülhetne végre nekem is? :)

    ne aggódj pipacs, ha nagyon szeretnéd, neked is meglesz az az álomalak! talán az is segít, hogy most többen küzdünk ugyanazért egyszerre!
    drukkolok! :)

    VálaszTörlés
  2. Én holnap otthon maradok rendet tenni, mert nagyon rosszul érzem magam ma. A nagy sikerélmény után tegnap bűnöztem, és nem is ez a baj, hanem hogy tényleg bűnnek érzem.
    Holnapra kértem egy nap szabit, otthon maradok, teszek-veszek-pakolászok... és helyre teszem a dolgokat magamban.

    VálaszTörlés
  3. Pipacs, sajnos, ha több kilóról van szó, akkor majdnem zéró tolerancia lép fel. Kilengésnek nincs helye. Kegyetlenül hangzik, de sajnos másképp nincs eredmény. Az emberi természet olyan, hogy hamar talál kifogásokat, és ez tapasztalatból mondom. A napokban írtam, hogy nálam borul minden stb. De azért senki sem kötelezett, hogy kalácsot egyek, a felszolgált csirkecombot és sertésszeletet se kellett volna megenni, elég lett volna csak a csirkecomb, de megettem mindkettőt. Én is találtam magamnak kifogást, megnyugtattam magam és engedtem a csábításnak.

    A csábítás mindig ott fog leselkedni ránk, minden sarkon ott lesz majd, nekünk kell erősek lennünk és ellenálni.

    Már rég szerettem volna írni erről de most megteszem, mert aktuális, pontosabban mindig aktuális lesz.

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék nagyon hozzászólni, de most nem tudok hosszan írni... ma este v. holnap a blogomban írok bővebben! Kitartás!!

    VálaszTörlés
  5. fülike: Igen, ez az ami engem is bosszant, hogy másnak 40-50 kilókatsikerül leadni én meg itt szutyakolok 10 kilóval! :D :/ Ugyanakkor mindig azt szoktam mondani, hogy mindenki a saját problámáját érzi a legnagyobbnak! :)
    Köszi a kedves sorokat! :* Én is nagyon drukkolok Neked!!

    Évus: nálam is elkezdődik holnap a selejtezés, rendszerezés. Kívül is belül is. :)

    martinelli: várom az írásod nagyon!!! :)

    Anita: nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  6. Nehogy azt higgyétek, hogy csak szülés után nehéz!
    Szerintem nincs optimális időszak!Ezt belülről kell érezned, elég eltökélt vagy-e!?
    Sokszor eszembe jut nekem is, miért nem előbb próbálkoztam,hisz 40 éves kor után még nehezebb!Most akarok változtatni?? Igen!!!Most!!
    Nem szabad visszalépnem, meghátrálnom!
    Bár a kísértés mindig ott van!!!
    Csak még egyszer érjem el azt a súlyt, ami számomra kielégít.Aztán nagyon odafigyelek, és soha többé plusz,sok-sok kg.
    Helyettünk senki nem fogja elérni, azt amit szeretnénk. Ezt csak mi tudjuk véghezvinni, és saját magunkért!
    Most én nagyon eltökélt vagyok! Véglegesen leakarom tudni azt a 10kg pluszt, hogy aztán odafigyelve, teljesen kiegyensúlyozottan jól érezzem magam a bőrömben!!Ez a célom, és tudom, hogy sikerülni fog!!!
    Segítség van:itt vagytok nekem Ti!s ez rettentő erőt ad!
    Azt gondolom mindenkinek magában kell helyretenni a dolgot!
    Csinálni valamit sok segítő társsal, s időnként ha nem is úgy sikerülnek a dolgok, kapsz erősítést,támogatást biztatást;vagy feladni mindent, s sajnálni saját magadat, s semmit sem érni el!?
    Szerintem egyértelmű a válasz!!
    Célt kitűzni, és nem feladni!!!!

    VálaszTörlés
  7. Pipacs, ne is gondolj arra, hogy feladod, már jó uton vagy, még ha néha meginogsz is!!!!! néha beleférnek a kilengések és ahogy nekem anno egy nagyon kedves ismerősöm írta, ha már tudod, hogy letértél az utadról, az már jó, mert tudod, hogy az nem vezet jóra!!! Tegyél ki a hűtőre motiválós fotókat, hogy ha nassolhatnékod van, az visszatartson!!! Ne nézegess konyhablogokat, ahol finomabbnál finomabb sütireceptek várnak, a boltban hagyd ki az édességes sort, és ha nagyon nagyon kívánod, akkor délelőtt egyél meg valami apróságot!!!! De hidd el, hogy elérheted Te is az álomsúlyodat, csak NE ADD FEL SOHA!!!!!! Higgy abban, hogy meg tudod csinálni, győzd meg magad, hogy képes vagy rá!!!! Mert mindenki képes rá, csak ki kell tartani!!!!

    VálaszTörlés
  8. De jó ezt olvasni Bambi!!
    Köszi szépen mindenki nevében!!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólásokat! Egészen meghatódtam! :):)

    VálaszTörlés