2011. március 18., péntek

nassoljunk!

Nincs mese, aki ennyire szereti az édességet mint én, annak kell, hogy mindig legyen itthon valami finomság, ami nem hízlal. Vagy legalábbis nem annyira! :) Úgy gondolom még mindig jobb, ha ebből eszünk egy-két szeletet, mint amikor ránkjön a "sokk" és minden mindegy alapon telitömjük magunkat mindenféle hízlaló finomsággal. :/
Ma diétás gyümölcstortát csináltam, kilófaló lisztből, Glukononnal és eperrel. A műveletet felgyorsítottam azzal, hogy a tészta a bögrés süti tésztája volt, amit mikróban 6 perc alatt pite formában készre sütöttem. Rá a puding, arra az eper és már kész is volt az ínycsiklandó finomság! A zselatint én egy fölösleges időrabló, egészségtelen dolognak tartom. Attól nem lesz szebb a sütink...

A másik mai kreálmányom egy sós zabkeksz, aminek a receptjét itt találjátok! :)
Na mára ennyi elég a nassolásból! :D

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy!

    A zabkekszet lehet, hogy kipróbálom (vennem kell sajtot) de az édes valahogy nem megy, nem kívánom.

    VálaszTörlés