2011. március 18., péntek

az én pontjaim


Pontok kiszámítása:
1. Nem szerint:
a)Férfi = 15 Pont
b)Nő = 7

2. Kor szerint:
a)18-20 között=5 Pont
b)21-35 között=4
c)36-50 között=3
d)51-65 között=2
e)65 felett=1

3.Súly szerint:
A súlyod első száma számít.
Pl.:74 kg: =7

4.Testmagasság szerint:
a)160 cm alatt = 1 Pont
b)160 cm felett = 2 Pont

5.Napi aktivitásod szerint:
a) ha alapvetően ülőmunkát végzel = 0 Pont
Pl: titkárnő, buszvezető, pénztáros
b) ha alapvetően állómunkát végzel, és néha ülőmunkát is = 2 Pont
Pl: szakács,konyhai dolgozó, háziasszony, eladó, nevelőnő
c) ha alapvetően járkálsz, és néha állómunkád is van = 4 Pont
Pl: pincér, postás
d) nehéz fizikai munka = 6 Pont
Pl: ápolónő, kertész

Enyém pl:

1 szerint=7
2 szerint=4
3 szerint=9
4 szerint=2
5 szerint=0

Összesen: 22 Pont

Vagyis a napi engedélyezett bevitel minimum 22 pont maximum 29 pont.

3 megjegyzés:

  1. Ez alapján nekem is 22 pontom van. Lehet hogy kipróbálom ezt a módszert, vagy legalább is veszek át valamit belőle. Nekem alapvetően mindig a méricskéléssel és a számolgatással van gondom, pont azzal amivel kordában tudnám magam tartani :-(

    VálaszTörlés
  2. Igen , nekem is a mértéktartás miatt kell valami. Próbáld ki, hátha beválik! :):)

    VálaszTörlés
  3. Mára már be is terveztem egy 0 pontos minestrone levest :-)
    Most megyek a vásárcsarnokba bevásárolni.

    VálaszTörlés