2011. március 21., hétfő

megéri?

Ma ezt a kérdést tettem fel magamnak, amikor vacsora után, még azon kombináltam, hogy mit is kéne még enni? Persze csakis hízlaló és édes finomságokon járt az agyam, amikor megkérdeztem magamtól: Timi, megéri??? Megéri pár perc gyönyör csak azért, hogy az egész napi munkám sutba menjen? A válasz természetesen az volt, hogy nem, nem éri meg!!! . Miután ezt a gondolatmenetet levezettem magamban, kimentem a konyhába és kutyultam egy aktíviát édesítővel és fagyasztott szederrel és jóízűen megettem! :)

12 megjegyzés:

  1. Pipacs, én nem tudom mitől, vagy mitől nem, de én pont fordítva vagyok, egyáltalán nem kívánom az édességet, pedig fogyi előtt bizony kedveltem. A házicsoki készítést is napolom már jó ideje. Ha itt lenne gy csoki előttem, ennék 1 - 2 kockát és elég lenne.

    VálaszTörlés
  2. Lehet leszokott róla a szervezeted és ezért nem igényli. Az enyém meg leszokóban van és ezért kívánom ennyire! :S Mindenesetre most büszke vagyok magamra! :)

    VálaszTörlés
  3. Lehetsz is. Te mióta nem eszel édességet?

    VálaszTörlés
  4. A terhesség alatt azért ettem rendesen. :S Aztán hol így, hol úgy... cukros dolgokat rendszeresen nem eszek, édesítős cuccokat azért sütök rendesen, de az szerintem más.

    VálaszTörlés
  5. Igen, más az édesítős étel, de az íz szempontjából viszont nem, mivel te az édeset kívánod. A sósat nem kívánod?

    VálaszTörlés
  6. Én mindig is édesszájú voltam. Persze a sósságot sem vetem meg, de ha választani kell, akkor ÉDES! :D

    VálaszTörlés
  7. Én is ilyen voltam, de valamiért a fogyi alatt megváltoztam. Egy időben attól féltem, hogy nem fogok tudni édeset enni. Vásároltam egy kakaókrémes sütit és nagyon rosszul lettem tőle. Ezután apránként ettem édességet, akkor nem volt gond, de mondhatom, hogy sosem kívánom. Valahol azért ez aggasztó.... :(
    Tegnap is volt fánk, nagyon finom, cukros fánk, és cska 2 darabot ettem, pedig ehettem volna, hozhattam volna haza, de nem tettem :(

    VálaszTörlés
  8. Érdekes dolgok ezek, de higgyétek el, ez is az agyban dől el!
    Régen, mikor nem tudom hányadik fogyimat csináltam, mindig a receptek után kutattam és természetesen sütist után! És bár édesszájú vagyok, szeretem a süteményt, de elmúlt most az édesség utáni sóvárságom!
    Viszont időnként eszek Norbi túró rudit, vagy gyümölcs joghurtot!
    És ez úgy tűnik kielégíti egyelőre az édesség utáni vágyamat.Persze nem vagyunk egyformák!
    Az biztos, hogy az én agyam most teljesen jól ráállt az életmód váltásra, és el is fogadja a változtatást!
    (Hozzáteszem próbálkoztam ezt januárban is, de állandóan a kiutat kerestem, s sütiért egyszerűen ölni tudtam volna! Szerintem akkor nem voltam igazán kész a változtatásra!!)

    VálaszTörlés
  9. Én is pont ilyen diskurzusokat szoktam folytatni magamban :D gratulálok, okosan oldottad meg: nassoltál is, de nem hizlalót. :)

    VálaszTörlés
  10. Végül megfőztem a házicsokit, "kinyalogattam" ami a lábasban maradt, és két hétre jóllaktam édességgel. A csokit majd megeszik a többiek. :)

    VálaszTörlés
  11. Szeder, imádom! Ribizli és szeder a kedvenc gyümijeim!

    Nagyon ügyes voltál, tegnap este én is "éhes" maradtam, de nem nassoltam. :D

    VálaszTörlés