2011. március 13., vasárnap

torna Marcival :D

5 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ, Pipacs, csak mostanra értem ide, de ippeg fogyózok. Nem csatlakozhatnék hozzátok???? Igaz pont egy hete nyomom, nem elseje óta, de hátha. 57 kilóról indultam és most vagyok 57...király... na mindegy szóval, csatlakozhatnék?

    VálaszTörlés
  2. Csigamami!!
    Persze!!! Gyere! :):)

    off: nem küldtem neked mailt meghívóóóóért! :( Kérhetem még 1x a címet? :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira édesek vagytok és olyan kis barátságos hangulatot áraszt a lakásotok! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyrekuska@yahoo.de :o)
    Jipííí akkor jövök én is.
    Most meg nyargalok az ágyba, mert olyan éhes vagyok, hogy még. Messze van már az a 6 órai vacsora... :o) Ráadásul csak egy icikepicike kenyeret ettem lájtos sajtkrémmel meg almával.... Ez olyan lisztmentes kenyér, csak nem tudom minek másnak mondani, olyan magokpréselvénye...

    VálaszTörlés