2011. március 4., péntek

szigorú március/ 4. nap

Napi motiváció: "Az álmaid mentettek meg a reménytelenségtől. Nem tehetsz úgy, mintha nem lennének fontosak."
Napi menü:
R: 1 minipizza
T: 1 banán
E: minipizza:D , gyümölcsleves
U: hümm-hümm lecsúszott még melegen pár U3 sütike (viszont, ami új nekem, hogy nem azt csinálom, mint eddig, hogy ok akkor ma már minden mindegy, hanem nemsokára tornázom a vacsim egy szelet U1 lisztmentes túrós süti lesz és egy aktívia még 5 előtt, és így nincs is a nap elszúrva!)
V: 1 szelet U1 túrós süti, aktívia
Mozgás:BA második rész (has, külső comb, kar...)

Folyadék: 2 l

A nap pozitívuma: U1 túrós sütit sütök, igen tudom azt írtam NO süti, de majd a nap nehézségénél megértitek miért! :)
A nap nehézsége: holnap Apu névnapját ünnepeljük, bevállaltam, hogy én sütök, és háttttt az teljesen hagyományos alapanyagokból fog készülni, ergó én nem ehetek belőle, ezért kellett valamit nekem is kitalálni! :)

8 megjegyzés:

  1. Látom egy hétre előre minipizzát sütöttél :-)
    Leírod a receptjét? Esetleg fotó????

    VálaszTörlés
  2. Fényképre én is kíváncsi lennék!!!! ^^

    VálaszTörlés
  3. recept:

    http://bevaltreceptek.blogspot.com/2009/06/tokeletes-pizza.html

    Én most zabliszt, rozsliszt és sima liszt keverékéből csináltam!
    Miniségét pedig annak köszönheti, hogy kis korongokat formáztam a tésztából. :)

    VálaszTörlés
  4. jó, hát mindenkinek be fog csúszni valamilyen kis süti... egy névnap itt, egy szülinap ott... :D ügyes vagy, hogy ebből is kihozod a legjobbat, és nem a sima csupa cukor finomságokat eszed majd. :)

    VálaszTörlés
  5. Béres A.-től melyik zsírégetőt csinálod? a vitalitást? Én még nem bírom alexát, mert olyan sok kitörést, guggolást csinál, kikészül tőle a kattogós fájós térdem :(

    VálaszTörlés
  6. Melyik túrósat készítetted el?

    VálaszTörlés
  7. Jaaaa... most látom, hogy ami lecsúszott az U3 kód volt :-))) Sebaj :-) Szóval én az U1-re leszek kíváncsi, nekem is sok 1-es kódú túrós sütim van talonban. Azért egy isten áldása a túró, a zabkorpa és társaik :-)

    VálaszTörlés
  8. KisBogyesz: a vitalitást. A comb tényleg brutál! :S :S

    Anita: lesz recept! ´;) Ebben még zabkorpa sincs, csak pudingpor! :)

    VálaszTörlés