2011. február 23., szerda

szigorú március



Újabb közös "programra" hívlak Benneteket! :) Persze csak, ha van kedvetek csatlakozni! :)
Mivel nekem a február elég lazára sikeredett én március 1-től a következő szigorításokat fogom bevezetni az étrendemben ill. a mozgásban:

1. Nincs kenyér! Se fehér, se barna, se zab, se semmilyen. Helyette van abonett és pufasztott rizs. Étkezésenként max. 3-4 db!

2. Nincs sütemény! se norbis, se kilófalós, se semmilyen. Helyette van: joghurt gyümölccsel édesítővel, esetleg norbis puding, ha már minden kötél szakad. De ezek sem nassként, hanem tízóraira és uzsonnára beiktatva!

3. Mozgás! mivel ezen a téren is nagyon elkanászodtam a napi fél óra mozgás a minimum. A 7 napból 3 napon pedig legalább egy 40 perces edzést be kell iktatnom!

4. Folyadékfogyasztás: a min. továbbra is a két liter víz vagy tea!

Ha van kedvetek, tartsatok velem! :)

13 megjegyzés:

  1. Húú! Van még pár nap eldönteni ezt a nagy elhatározást!
    Bevallom, megmozgatta a fantáziámat rendesen!!! De az is igaz, hogy ez egy nagy kihívás!
    Én hétfőig átgondolom, megpróbálok valami étrendet összeállítani, s ha úgy látom , hogy képes vagyok rá, s koplalás nélkül meg tudom valósítani, akkor belevágok!
    Hétfő mindenképpen jelentkezem!

    VálaszTörlés
  2. Én sajnos nem tudok csatlakozni. A mozgás oké lenne, de az étrend az már nem. Sajnálom, de sok sikert hozzá.

    VálaszTörlés
  3. 1. Nekem a kenyér nem gond, azt nagyon régóta nem eszek. 2. Az update 1 módon elkészített finomságokat én megengedem magamnak, mondjuk én update szerint fogyizok, tehát az 1-esnél lejjebb már nemigen mehetek :-)) 3. Nekem a mozgás lesz a legnagyobb kihívás :-))) Bár reménykedem, hogy márciustól már sokkal többet tudunk sétálni és talán a bicó is előkerülhet végre. 4. Az ivás meglenne szerintem.

    VálaszTörlés
  4. kismazsi: persze, hogy van időd eldönteni! Ez csak egy lehetőség, semmi sem kötelező! :) :)

    martinelli: igen, tudom! Semmi baj! :)

    VálaszTörlés
  5. Any: akkor ez azt jelenti, hogy Te is csatlakozol? :):)

    VálaszTörlés
  6. Akkor most én is csatlakozni szeretnék! (: A mozgás számomra nem újdonság mivel ha nem is megyek futni mindennap a blökit akkor is elviszem sétálni. ő pedig olyankor is nagyon szépen tudja diktálni a tempót (szánhúzó kutyusom van :D ) a kenyér. Hát.. már egy jó ideje nem eszek fehér kenyeret csak graham kenyeren élek. Abonettet még soha nem ettem. :D De akkor majd kifogom próbálni! A sütit meg amúgy sem szeretem.. hamarabb elgyengülök egy túrórúdi láttán, mint egy habos sütién. (:

    VálaszTörlés
  7. Brigi! Örülök neki, hogy velünk tartasz! :) Az abonett szerintem finom és egy darabban 16 kcal van mindössze! :D

    VálaszTörlés
  8. Ez sajnos nekem túl nagy falat lenne. Mármint pont ma válaszoltam neked a blogomon kommentbe, hogy nekem ez még nagymértékű megvonás, ha szépen lassan mondok le dolgokról, akkor úgy gondolom sikeresebben tudom véghezvinni a célt, mert nagyobb lemondásnál könnyebben bűnbe esek. De szerintem nekem a következő a kenyértől való megválás lesz... csak szokjam meg a 6óra utáni nem kajálást.
    Hajrá Pipacs!

    VálaszTörlés
  9. A mozgáson kívül én is csatlakozok a szigorításhoz. 1 kérésem van csak: eddig a szombati iskolába szendvicset vittem zsemléből. Most mit vigyek?? Segítsetek!!

    VálaszTörlés
  10. Melinda: örülök, hogy velünk tartasz! Szerintem azon az egy napon kivételt tehetsz, mert egész nap a suliban rendes kaja nélkül az kínzás. :)

    VálaszTörlés
  11. Én is én is!!! Szeretnék csatlakozni!!!! :))) Ez olyan jó ötlet és ha ennyien csináljuk tutira én se adom fel!!!! Ez olyan jó ötlet Pipacs!!! :)

    VálaszTörlés
  12. Selina, már fel is írtalak! Örülök, hogy tetszik az ötletem! :):)

    VálaszTörlés
  13. Nekem a kenyér a legnagyobb probléma. 3-5 dkg -ot eszek reggelire és vacsorára. A többivel nincs gondom. Mozogni heti 4-szer 45 percet mozgok, a sütit amit hétvégén megengedek magamnak-zabkására le tudom cserélni. Na de a kenyér!? Ez nem biztos, hogy menni fog. Legalább valami zabos?! Még átgondolom én ezt a nagy szigorúságot!

    VálaszTörlés