2011. február 6., vasárnap

annak neve legyen áldott...

...aki feltalálta a sütőzacskót! :D

10 megjegyzés:

  1. Erre én is éppen ma gondoltam, mikor a sütőzacsiban sütöttem répával-tojással töltött csirkecombot. :))))

    VálaszTörlés
  2. Én már 2 éve áldom az illetőt. :)))))

    VálaszTörlés
  3. én 1-2 hónapja kaptam rá :)) nagyon jóóóó )))

    VálaszTörlés
  4. Én majdnem minden husit zacsiban sütöm, még a halat is. Vasárnap sütöttem pulykacombot, amit szombat este bepácoltam előre (hagyma, fokhagyma, mustár, főszerpaprika, vegeta, bors, chilli, narancs és fél kk olíva). Isteni finom lett.

    VálaszTörlés
  5. Nyusz: én is mostanság szoktam rá! :)

    martinelli: én is szinte most már csak zacsiban sütök! A recepted mentettem! ;)

    VálaszTörlés
  6. Húúú! Tényleg jó?! Régóta gondolkodom rajta, de még nem próbáltam!
    De, azt hiszem itt az ideje, hogy nekiveselkedjek az új technológiának!!

    VálaszTörlés
  7. Ámen :-)
    A pulykaszárnyam hétvégén iszonyatosan omlós lett tőle...

    VálaszTörlés
  8. kismazsi: csak ajánlani tudjuk! :):)

    Melinda: pulykaszárnyat még nem vettem soha, de lehet ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
  9. A pulykaszárny nem inas, a bőre alatt szín hús van, 3-400 Ft-ba kerül egy kiló, de egy szárny van kb egy kiló. Valamennyi zsír azért kisül belőle, de szerintem annyira nem vészes.

    VálaszTörlés