2011. február 26., szombat

ráhangolódás a márciusra

Kedden március 1. 
Ezzel a nappal beindul a SZIGORÚ   MÁRCIUS projektünk! :)

Csapattagok:

Fairies

Brigi ötlete nagyon tetszik, miszerint kedden mérlegelünk, centizünk. Esetleg ezt minden kedden megtehetnénk egészen április egyig, és a blogjainkban közzétesszük.
Én ezt összefoglalom egy táblázatban és itt tudjuk követni egymás eredményeit. :)  Jó ez így Nektek?
Tehát még egyszer a szabályok:
1. Nincs kenyér! Se fehér, se barna, se zab, se semmilyen. Helyette van abonett és pufasztott rizs. Étkezésenként max. 3-4 db!

2. Nincs sütemény! se norbis, se kilófalós, se semmilyen. Helyette van: joghurt gyümölccsel édesítővel, esetleg norbis puding, ha már minden kötél szakad. De ezek sem nassként, hanem tízóraira és uzsonnára beiktatva!

3. Mozgás! mivel ezen a téren is nagyon elkanászodtam a napi fél óra mozgás a minimum. A 7 napból 3 napon pedig legalább egy 40 perces edzést be kell iktatnom!

4. Folyadékfogyasztás: a min. továbbra is a két liter víz vagy tea!
5. Nincs cukor!! (Ezt Selina vetette fel /teljesen jogosan/, de mivel nekem annyira evidens volt, ki is felejtettem! :D ) 

Fülike javasolta még a heti egy gyümölcsnapot, részemről OK! :)
Esetleg más javaslat? :)

12 megjegyzés:

  1. Én benne vagyok a heti egy gyüminapban is!!! Meg ebben a táblázatos méretkezésben is!!! Motiváló nagyon!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Én csendben követlek titeket, majd max drukkolok. Nagyon kíváncsi vagyok a kitartásra, mivel nagyon drasztikusnak tartom az étrendet.

    Hajrá lányok!

    VálaszTörlés
  3. tudjátok, hogy teljesen rápörögtem a projektre, de sajnos most nyafognom kell egy sort. :S

    én nem tudok keddenként mérlegelni, sőt, a mai után legközelebb majd csak 2 hét múlva hétvégén, mivel nincs mérlegem a koliban.
    esetleg a centiket felfirkanthatom a csapatszellem érdekében. :D

    plusz ha kérhetném, a gyümölcsnapot ne hét elejére ütemezzük :D tudom, hogy sok a kifogás, de holnap Anyukám főz nekem egy csomót, amit ehetek is lelkiismeret furdalás nélkül. és szerdáig tuti kitart, úgyhogy kidobni nem szeretnék kaját. :)

    de persze, ha megegyeztek egy korábbi gyüminapban, én majd 1-2 nap késéssel bepótolom, a többiben meg csatlakozom majd! :)

    martinellivel egyetértek, tényleg drasztikus, egy normál hónapban nem bizti, h lenne hozzá kitartásom, de most muszáj, h vagy beleférjek a jelenlegi ruhámba, vagy legalább ne egy olyat kelljen vennem, ami később nagy rám. :D

    hajrá, lányok! =)

    VálaszTörlés
  4. Akkor a te "táblázatodban" csak két hetente lenne megadva a kg-os súly (: Ha kibírnám akkor én is csak két hetente mérném meg magam! :D De a minap olvashattuk a blogodban, hogy a mérleg nem mindig tükrözi, hogy mennyit fogsz egy hónap alatt! :)
    Teljesen megértelek, hogy nem akarod anyud főztjét kidobni. Az egyik tanárnőnk lánya is kollégista volt és mindig nekünk mesélte el, hogy milyen sok időt vesz igénybe neki a héti kaját megcsinálnia a lányának. Legfeljebb akkor majd csak csütörtökönként lenne a gyümölcs nap! ^^

    Amúgy én sajna a cukrot nem tudom magamtól teljesen megvonni, mert a kávémhoz azt iszom. De nem sokat én amúgy is keserűen szeretem a kávét. ^^

    VálaszTörlés
  5. igen, a csütörtök tökéletes lenne! :)
    bizony, sok időt vesz igénybe, az én Anyukám is ilyenkor vasárnap 4-5féle kaját főz, mindenre figyel, hogy laktózmentes legyen, most meg még ráadásul, hogy valamennyire fogyis is. nagyon jól esik, szerencsés vagyok. :)

    hehe, de akkor azért azt bírd ki, h csak keddenként mérlegelsz! :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nekem tulajdonképpen minden jó, bár a gyüminapon elgondolkoztam, hogy ehhez a szigorú étrendhez, lehet, hogy az már túl sok lenne!Na,de majd meglátjuk!Egyébként mi van ha nem szabjuk meg a gyüminapot konkrétan, csak azt, hogy 1 héten 1 nap (s mindenki akkor tartaná, amikor neki megfelelő)?
    A keddi mérlegelés nekem kapóra jön, egyébként is mérnem kell, mert 1 hónapos fordulóhoz értem!
    Cukor? Azt nem fogyasztok, de édeskét teszek a kávémba. Ugye az megengedett??Ja, és még egy!
    No kenyér, no süti, akkor no liszt is?????
    Mert pl. akkor a nokedlinek is ki kell akkor kerülnie az ehető kategóriából!Bocsi, hogy ennyit írtam, de ahogy közeledünk a keddhez, úgy jönnek a kérdések!
    Bevallom, már nagyon várom a kezdést!
    S csajok, a tornára figyeljetek , Martinellinek csodatávcsöve van, mindent lát!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Kismazsi!
    Édeske mehet! :) Természetesen a gyüminap se kötelező, itt minden csak lehetőség! :)
    Ami a lisztet illeti, én délben ha olyan kaját csinálok enni fogok, de fehérlisztet nem! :)

    VálaszTörlés
  8. ez a csodatávcső nagyon jó :DDD

    nem rossz ötlet az se, hogy mindenki külön napon tart gyümölcsnapot, ha egyáltalán szeretne beiktatni.

    a mérlegelést meg nyugodtan tartsátok meg lányok, akár hetente is, én majd csatlakozom, amikor mérleg közelébe kerülök! :)

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Én is csatlakozhatok? Remélem még nem késő:)

    VálaszTörlés
  10. Marietta: naná! Örülünk Neked!! :):)

    VálaszTörlés
  11. Akkor lehetne hetente mérlegelni? (: Szerintem is jobb lenne ha a gyümölcsnapot mindenki maga döntené el, hogy melyik napra szeretné tenni. ^^

    VálaszTörlés