2011. február 27., vasárnap

süti vasárnapra

Egy jó darabig az utolsó! :) Azt hiszem ma még eszegetek belőle, aztán ugye jön a nagy projektünk! :)
Tömény mégis kevésbé bűnös csokis élvezet! Fogadjátok szeretettel! :):)


Bögrés csokis sütemény
(persze reformosan;)


Hozzávalók:
2 bögre liszt (most egy diétás lisztkeveréket használtam)
2 bögre xukor
1 bögre holland kakaópor
2 bögre tej
fél bögre olaj v. vaj
2 tojás
2 cs. sütőpor
2 tk. vaníliás fruktóz
1 tábla diétás étcsoki darabokra törve
a tetejére: két tábla étcsoki és diabetikus baracklekvár, kevés olaj és vaj

Elkészítés:
A nedves hozzávalókat habverővel elkeverjük, hozzáadjuk a száraz dolgokat. Simára keverjük. A tepsit kibéleljük sütőpapírral, beleöntjük a tésztát és előmelegített sütőben kb. 30-40 percig sütjük közepes lángon.
Ha kész hagyjuk kihűlni. Megkenjük a tetejét a lekvárral. A csokikból, kb. 5 dkg vajból és 2-3 ek. olajból vízfürdő felett mázat készítünk és ráöntjük a sütire.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, gratula. Én is kérek belőle. Az én meggyes piskótám most sűl, végül mégis úgy döntöttem, hogy megsütöm. Kicsit felturbóztam, ha kész lesz és sikerül, akkor meg is mutatom.

    VálaszTörlés
  2. jaaaj, ez a süti nagyon guszta!!! :))) a bögre mekkora amúgy? az ilyen mércékkel mindig bajban vagyok :)))

    VálaszTörlés
  3. Martinelli : nyisd ki az ablakot, küldöm! :D

    Bambi: bocsi! ezt tényleg nem írtam bele! :) Én mindig 2 dl-es bögréket használok az ilyen receptekhez! :)És nemcsak guszta! :D Én alig bírok leállni róla..sajnos. :/

    VálaszTörlés