2011. február 1., kedd

RR vs BA

Múlt héten megrendeltem RR 20 perc önmagadért DVD-jét, gondolván azt,milyen jó lesz majd megcsinálom minden nap valamelyik 20 percet és meg is tettem mindent önmagamért és a testemért. Tévedtem. Szerintem ez kezdőknek egyáltalán nem való, arról már ne is beszéljünk, hogy hol van a bemelegítés és a nyújtás? Essek neki rögtön a testemnek mint bolond borjú az anyja seggének? Már elnézést... Úgyhogy ma félig megcsináltam a comb-részt, aztán elővettem Béres Alexandra zsírégető tornáját. Szépen bemelegítettem, aztán elindítottam a comb-, külső comb-, és belső comb jeleneteket. Végül pedig a nyújtást. És nem akartam közben meghalni, hanem élveztem is, amit csinálok, és szerintem ez a lényeg.

Én nem mondom azt, hogy Rubint Réka nem profi és nem tudja, hogy mit csinál, de ez a DVD nekem nem jön be. Az lehetséges, hogy a későbbiekben, amikor már nem leszek ennyire plötty kiegészítve bemelegítéssel és nyújtással csinálni fogom, de most egyelőre félreteszem a polcra porosodni...

5 megjegyzés:

  1. Bizony Rékával néha vigyázni kell... ez a dvd nekem is megvan! Konkrétan szemezgetek vele pár napja, de valahogy nem visz rá a lélek (miután már csináltam) tudom milyen durva :S Maradok szerintem egy darabig Jilliannél! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Pipacs

    Nem akarok ünneprontó lenni, de lenne egy javaslatom: előbb a le kellene adni a súlyfölösleget és azután alakformálni, vagyis azt, amit Réka kínál. Előbb zsírégetés, aztán alakformálás (comb, farizom, has, stb.).
    Én Január elsején kezdtem, nekem is van Béres Alexandra meg Rubint Réka DVD-m, de még mindig nem tartom magam kellően felkészültnek ahhoz, hogy csináljam. Inkább óvatosan, fokozatosan szoktatom magam a mozgáshoz, az erőfeszítéshez.
    Nagyon jó a blogod, kitartást a fogyáshoz.

    VálaszTörlés
  3. Selina: üdv itt!! :)nálam tuti marad RR egy jó darabig a polcon! :)

    martinelli: téged is üdvözöllek! :) Nem, nem vagy ünneprontó! :) Viszont egy egy éves kisfiú anyukájaként nem maradnak más alternatívák mint a DVD-k. Most keresgélek épp valami táncosabb, zsírégetősebb, de könnyedebb tornát. :)

    VálaszTörlés
  4. Pipacs

    http://fogyi-kondi.blogspot.com/

    Itt van kb. 100 videó, válogass kedvedre.
    Grat a mérleghez, én is készülök ilyet vásárolni.

    VálaszTörlés
  5. Köszi! :) Szét fogok nézni, aztán holnap valamelyiket lenyomom! :):)
    Tényleg klassz a mérleg, nagyon örülök neki! :)

    VálaszTörlés