2011. február 5., szombat

nem gondoltam volna

Soha nem gondoltam, hogy nekem egyszer a mozgás hiányozni fog. Nekem a főlustának! :D Tegnap elvileg nem terveztem semmilyen mocorgást, aztán este hatkor mégis betettem Norbi egyik zsírégető ugri-bugriját, és majdnem végig is csináltam, Marci akadályozta meg, hogy végigugráljam, mert elkezdett nyűglődni. :) De a 20 perc megvolt és nagyon jól esett! Ez még meglepőbb volt. :D Ma este is csinálok valamit, szerintem a Duci tréning 1-et, az is nagyon bejön! :)

3 megjegyzés:

  1. :)

    Azt hittem csak én vagyok így. Ezek szerint a mozgás elkezdése hozza magával. Én is pontosan így jártam. Amióta elkezdtem a fogyi-kondi-t, tele vagyok energiával, és folyton azon jár az eszem, hogya hogyan tudnék még mozogni. Akkor mégsem vagyok klinikai eset? :)

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem vagy klinikai eset! :):) Azt mondják a mozgástól is függővé lehet válni, eddig én ezt nem hittem el! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem küldenétek ebből a lelkesedésből nekem is, egyelőre én még nagyon nem vagyok a helyzet magaslatán mozgás ügyileg!!!!

    VálaszTörlés