2011. február 24., csütörtök

Márciusi Lányok

Csapattagok (eddig):


Smiley

12 megjegyzés:

  1. Sok sikert, kitartást de főleg eredményeket kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék csatlakozni, remélem sikerünk lesz :)
    Ugye még nem késtem le semmiről?
    Üdv Ildikó

    VálaszTörlés
  3. Ildi! Dehogyis késtél le! Nagyon örülünk Neked is, máris kiegészítem a listát! :) A sikerben én is nagyon bízom!! :):)

    VálaszTörlés
  4. ejha, micsoda nagyszabású projekt lesz belőle! :)
    gondolkodtam rajta, hogy hogyan lenne a legjobb koordinálni. pl. fb csoport, vagy egyszerűen csak nézegetjük egymás blogját? szerintetek? :)

    remélem, be tudjuk teljesíteni martinelli jókívánságát! :)

    VálaszTörlés
  5. Én majd beállok megfigyelőnek, alkalom adtán bírónak. :):)

    VálaszTörlés
  6. fülike: ugye? :) Úgy örülök neki! :) Ezen már én is agyaltam, de szerintem elég a blog. Mindenki leírja az adott napját, ahogy most is. Én márciusi szigor/1. nap formátumban. :) De kinek hogy tetszik. :)

    martinelli: OK! :):)

    VálaszTörlés
  7. nagyon izgi. :)
    amúgy nekem nem is jöhetett volna jobbkor az ötleted, április 16-án ugyanis jelenésem van egy esküvőn (mint a menyasszony öccsének a barátnője, szóval még szem előtt is leszünk :D), és addig egyszerűen valami vasfegyelemre van szükség, hogy belepréseljem magam valami normális göncbe. :D

    VálaszTörlés
  8. Itt is bejelentkezek!!! Én is csinálni szeretném veletek!!! :)))

    VálaszTörlés
  9. Selina!!! Szuper!!! Nagyon örülök Neked is! :)))

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok csajok!
    Szívesen veszek részt csapatmunkában, éppen ezért hajrá keddtől!
    Pipacs, drága, vedd ki a kérdőjelet a nevem mellől!
    Én is csapatjátékossá szeretnék válni!

    VálaszTörlés
  11. Üdv! Örülök, hogy a csapat tagja lehetek!^^ Már alig várom a márciust! Igaz, hogy ezen a héten kezdtem el a diétámat de azt már többször is (3x) megszegtem... Az a baj, hogyha nem tudok kimenni reggel vagy este futni akkor úgy érzem teljesen fölöslegesen koplalok. De NEM szeretném március 1-ig szüneteltetni a diétámat.Hátha addig is lecsúszna 1-2 kg.

    VálaszTörlés