2011. február 18., péntek

Essence-akció

Ma én is elnéztem a Rossmannba, mert láttam egy-két blogos csajszinál, hogy milyen Essence kincseket vadásztak le potom 299.- forintért. Na nekem nem volt szerencsém, úgy tűnik az itteni üzletet teljesen kifosztották már. Azaz hazudok, mert körömlakkok még voltak és egyéb körmös cuccok, de azokra most nekem a műkarmom miatt nincs szükségem. :) A lábamra meg van bőven itthon is lakk. Viszont találtam tök jó cuccokat az eléggé problémás bőrömre. (Ezeket természetesen nem akciósan. :/) Sajnos néha elég makacs pattanások borítják el az arcomat, úgy tűnik még nem fogta fel a bőröm, hogy 31 leszek és nem 15. :/

Ezeket zsákmányoltam:


5 megjegyzés:

  1. ó, akkor már nálatok is lezajlott a sáskajárás... :S :D
    azért remélem, ezek beválnak! én használok egy hidratáló krémet ebből a termékcsaládból, és nagyon szeretem. biztos ezek is hasonló jók. :)

    VálaszTörlés
  2. Karikás szemre nincs valami jó javaslat! Tegnapi színházba menetel előtt egy kis kencét kentem az arcomra, s kikértem a párom véleményét!Mire nagy ártatlanul megjegyezte:
    "Szerintem jó, de mit csináltál a szemed alatt, hogy olyan fekete?"
    " Ja drágám a korom színezte ennyire ki!" Jót röhögtünk, de azért elgondolkodtam, valamit be kell vetnem! Persze a legjobb a sok alvás! (ami nem mindig sikerül!)

    VálaszTörlés
  3. Én a pattanásos pofázmányomra már csak Loreal krémet és tonikot használok. Hosszú évek alatt sok doboz feleslegesen megvásárolt kence után jöttem rá, hogy a Triple Activ nevű nappali krém és ugyanez a tonik kombináció jó a bőrömnek. Nem szárítja az arcomat, nem fénylik és nem zsírosodik, pár heti használat után kezdtem el érezni, hogy amikor az arcomhoz érek, akkor kellemes tapintása van a bőrömnek. Olyan, mint amikor érzed hogy kellően hidratált, mégsem ragad. Az ára nekem igen baráti, max 1300-1400 körül van, de vettem én már a sparban 999-ért darabját. És ugyanaz a bajom, hogy majd 30 évesen tinédzserkori pattanásaim vannak kb 12 éves korom óta...

    VálaszTörlés
  4. Én már egy ideje kinőttem a tini korszakot, de az utóbbi pár hónapba mégis rengeteg pattanás jött ki az arcomon, pedig nem voltam soha erősen pattanásos. Lehet egy kis méregtelenítő kúra segítene. Pl csalántea, nem csak belsőleg, külsőleg is. Mondjuk nekem amikor elkezdtem a csalánteát inni, még több jött ki, de aztán szépen elmúltak.

    Kismazsi! Az essencenek van egy tök jó 3részes korrektora, szem alá nálunk a család nőtagjainak az vált be,nem is drága. A piros szin a karikákra, a zöld a piros foltokra a semleges meg a többi folt eltüntetésére jó. ha szabad ide be is teszem neked a linket :

    http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ess_ForgetIt3in1_N_11.png

    VálaszTörlés
  5. Melinda: köszi a terméktippeket. :) Toniknak és arclemosónak én a Garnier erre kifejlesztett kencéit használom, ezeket pluszba próbálom ki, hátha... :/

    Kisbogyesz: nálam ez leginkább hormonális dolog, általában mensi előtti héten jelentkeznek és utána héten is burjánzanak még rendesen. Sajnos. :S :S

    VálaszTörlés