2011. február 20., vasárnap

egy kicsit rólam

Nem, én nem az a nő vagyok, akinek csak a szülés után akadtak súlyproblémái. A gondok 13 évesen kezdődtek, amikor kivették a mandulámat és véget értek a kéthetenkénti hányásrohamok. Szépen elkezdtem gömbölyödni. Nem voltam kövér, de a fenekem és a combom már akkor sem volt olyan, mint egy átlag 13 éves lánynak. Ehhez hozzájött az is, hogy már akkor is imádtam enni és a mennyiségekben sem ismertem határt. Ha nincs Anyu és a Mamám, akik mindig próbáltak ennek gátat szabni, én nem is tudom hol tartanék most. Volt olyan, hogy Anyu leült velem vacsorázni és kiporciózta mennyit ehetek meg és nem többet. :) Aztán persze, ahogy idősödtem egyre hiúbb lettem, és én is próbáltam mindig mindent megtenni azért, hogy ne hízzak el. De leginkább fogyókúrákkal és sosem tudatos életmódváltással és sporttal. Aztán jött Norbi és az update, ami mindent megváltoztatott. Elkezdtem eszerint étkezni, és megdöbbentő volt a változás. A sport még mindig nem volt az erősségem. A válásom után nagyon-nagyon elhíztam (bánatevés :/), aztán észbekaptam és újra az update szerint kezdtem enni és elkezdtem úszni. Szerintem olyan jó formában soha nem voltam előtte. Aztán jött a terhesség és persze vele együtt a pluszkilók. A reformkajákra rá se bírtam nézni, így maradt a "szemétevés". Sajnos. 87 kilóval mentem szülni, amiből persze rengeteg volt a víz, de akárhonnan is nézem ez bizony 20 kg hízás volt. :/ És akkor el is érkeztünk a jelenbe. Rájöttem, hogy az update már kevés, el kell kezdenem a kalóriákat is számálni, na meg a sport is elengedhetetlen a változáshoz. Szerintem jó úton haladok, és ha a "bűnözéseket" is ki tudom iktatni, akkor nyárra tuti elérem a kívánt formát és súlyt! :)

6 megjegyzés:

  1. Hajrá! És mi támogatunk!!!!
    Jó úton haladsz, hisz rájöttél, hogy mozgás nélkül nem lehet végleges formát elérni, de legfőképp megtartani!
    Hidd el eléred a kívánt súlyt,s ha már célt értél, sokkal kontrolláltabban tudod kezelni a dogokat, hisz eszedbe fog jutni, hogy mennyit dolgoztál az ideális súlyért!!!

    VálaszTörlés
  2. Pipacs, sajnálom, hogy ennyi szenvedésen kellett keresztül menned. Mondanám, hogy meg tudlak érteni, de egy olyan nő, aki a negyedik x-hez közeledve kezd el fogyizni, akkor is csak azért, mert van rajta 3 kiló plusz, az nem mondhat ilyet, mert nem élte át ezeket. Viszont maximálisan jelen vagyok a támogató csoportban. Hajrá lányok!

    Ami a mozgást illeti, az kötelező, nem kétséges. Nekem energiát ad, és jobban érzem magam tőle.

    VálaszTörlés
  3. Martinelli!
    Te is a 4.x-hez közeledsz???
    Mért is gondoltam azt , hogy Te 20-as éveidben jársz???!

    VálaszTörlés
  4. mindig úgy megérint, amikor azt olvasom, hogy más is már tizenéves korában ilyen gondokkal küzdött. drága Pipacs, nagyon-nagyon sok sikert kívánok neked! megérdemled, hogy bomba anyuka legyél, sikerülni fog! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok, nagyon aranyosak vagytok!!! :***

    VálaszTörlés
  6. Kismazsi, biztos azért néztél egy jó huszasnak, mert én annyinak érzem magam, és tényleg nem mutatom a korom. :)

    VálaszTörlés