2012. július 14., szombat

vendégposzt Linától : Mystic in colour hajfesték

Lina tesztelte a héten ezt a  hajfestéket, ő osztja most meg tapasztalatait velünk. :) Köszi Lina! :)

A hajfestés és a hajfesték maga egy igen kritikus pont a legtöbb nő életében. Én amióta az eszemet tudom magamnak festem a hajam, mert meg tudom csinálni és gazdaságosabb is, mint fodrászhoz menni. Sokféle hajfestéket használtam már és a legtöbbel nem volt semmi bajom. Most egy nagyon olcsó hajfestéket vettem, Mystic in colour 6-os sötétszőke. Ami egyáltalán nem szőke, nem is értem, miért ez lett az árnyalat neve, na mindegy. :)
Utána lestem a Krémmánia-n, volt az összetevők között piros is, viszont a vélemények egészen jók voltak róla, szóval vettem és festettem.
A dobozban nincs festés utáni hajápoló, ami sokakat zavarhat, engem annyira nem. Az jobban, hogy amolyan régi büdös festék szaga van, az az orrfacsaró ammóniás, ami hát lelombozott.
A szín tetszett száradás után is és pozitívnak találtam, hogy az első hajmosás alkalmával koránt sem engedett annyi színt, mint az eddigi festékek.
Hogy mennyire lesz tartós, illetve hogyan kopik majd, az még kérdés. Egyelőre elégedett vagyok.
Én az Arzenálban vettem 289 Ft-ért, szóval nem egy drága valami. :)








Lina főzőcskézős blogját ITT találjátok! :) 

10 megjegyzés:

  1. Óóóó kösz a reklámot a kotyvasztós blogomnak :D <3

    VálaszTörlés
  2. szép ez a szín! én kívámcsi lennék milyen a fejeden az a sötétszőke! csinálj más egy-két fotót! :)

    VálaszTörlés
  3. Konkrétan a fejem barna az a szőke:):) Kicsit sötétebb, mint a képen a csajnak, mert ez előtt majdnem fekete volt a séróm.

    VálaszTörlés
  4. Mert megint nem figyelsz:D:D:D A szövegben van a link az enyémről, a vöröset Pipi tette ide:):)

    VálaszTörlés
  5. nem számít, mert közben vaksi lévén rákerestem és tényleg barna még a dobozon is. :) és mennyire szárítja a hajat? mi a benyomásod? :)

    VálaszTörlés
  6. Egyelőre úgy fest, hogy nem szálkásodik a hajam, direkt nem balzsamoztam be, mert erre is kíváncsi voltam, szóval átment. :) Már csak a tartóssága lesz kérdés és hogy hogyan kopik. Majd referálok róla. :)

    VálaszTörlés
  7. Orvosoltam a kép-problémát!: )

    VálaszTörlés
  8. Lányok! Jövő héten fogom kipróbálni, pont egy vörös színt néztem ki!:))


    http://redvino0.blogspot.hu/

    VálaszTörlés