2012. július 5., csütörtök

meleg van...

Olyannyira, hogy az arcom már egy zsírosbödönhöz kezdett hasonlítani az elmúlt napokban , a faggyú- ez nem lesz gusztusos :D- szó szerint ömlött ki a pórusaimból, úgyhogy kellett valami, hogy mégis emberek közé tudjak menni. :D
A választásom erre a termékre esett:


Clean&Clear  mitteszer eltávolító bőrradír mindennapos használatra

3 napja használom, de már sokat segített: puha, tiszta és bársonyos a bőröm a használata után. Nem durván radíroz, kíméletesen tisztítja meg a bőrt a nem kívánatos dolgoktól :) Reggel-este használom, egyelőre jól teljesít. :)

6 megjegyzés:

  1. Szia. Én is Clean&clear-t használok, nagyon jó ebben a melegben.
    Felhívnám a figyelmed a nyereményjátékomra, ha esetleg érdekel:

    http://roseballerina.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-eloszor-nalam.html

    VálaszTörlés
  2. Hüm, most ezekben a 30 fokokban nekem is zsírosabb a bőröm. Milyen árban mozog ez a bőrradír? Nekem sem ártana egy. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is ezt használom már fél éve, igaz csak két naponta,de még mindig van belőle. Szerintem simán megéri az árát! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is sokáig használtam ezt az arcradírt, tényleg nagyon hatásos!

    VálaszTörlés