2012. július 1., vasárnap

Avon sea vajas lábápoló krém

Nekem jó ideig pihe-puha talpacskáim voltak, nem kellett a bőrkeményedéssel foglalkoznom , egészen a terhességig és az azt követő időszakig. Most már nyáron van olyan , hogy naponta nekiesek a lábreszelővel a lábujjamnak és a sarkamnak. :S Emellett nagyon száraz a lábamon a bőr , így kellett valami, ami hidratálja. A körömvirág balzsam sem rossz, de én megtaláltam a tökéletes lábápoló krémet.


Nagyon jól hidratál, megszünteti a kellemetlen száraz érzést és amivel nálam kiütéssel győzött, hogy azonnal beszívódik. :)

Ára: 1000 Ft körül mozog, de akcióban jóval olcsóbban hozzá lehet jutni. :)

13 megjegyzés:

  1. Én is a minap vettem lábkrémet. Beviharzottam a Rossmannba, ecc pecc után választottam egy krémet, és kész. Igazság szerint nem igényeli úgy a lában, de azért megelőzendő be-bekenegetem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öööö, Rossmannos cucc. Őt vettem meg:
      http://src.discounto.de/pics/Angebote/2011-11/181276/204899_Fusswohl-Softening-Lotion_xxl.jpg

      Jó az illata, hamar beszívódik. Megteszi.

      Törlés
    2. Köszi! Hm lehet majd kipróbálom! :)

      Törlés
    3. Kb vagy 500 pénz volt, nekem bevált, bár tény, nem túl problémás a lábacskám. :)

      Törlés
  2. Mi ezt az Avonnál úgy tanultuk, hogy a dörzsis krémmel radírozd át a talpacskát, majd egy kicsi törcsit tegyél mikróba, miután bekented a topogót krémmel a meleg törcsibe bebugyolálod.
    Sokkal hatékonyabb lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lehet, viszont én baromi türelmetlen vagyok. :D

      Törlés
  3. Ami shea vajas az csak jó lehet! :-)

    VálaszTörlés
  4. No ezt jó, hogy leírtad, mert eléggé érzékeny téma ez nálam.. kertesház, gyerek, pár nap otthonlét és az udvaron való mezítláb rohangálás után úgy tud kinézni a talpam mint... nemmondommi :) szóval igen csak tanácstalan voltam, hogy mivel kezeljem.

    VálaszTörlés
  5. Díjat kaptál!
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/07/dijacska.html

    VálaszTörlés
  6. Én sima, natúr, finomítatlan shea vajat használok a sarkamra, talpamra, körömágy bőrre, könyökre, vagyis az érdesebb, cserepesedésre hajlamos testrészeimre. Igaz, a shea vaj illata nem annyira "húúú", de meg lehet szokni és egy idő után kifejezetten megszeretem a füstös illatát. A hatásáról pedig csakis szuperlatívuszokban tudok beszélni!

    VálaszTörlés
  7. Hmmm megfontolandó a beszerézése. :D

    VálaszTörlés