2012. július 15., vasárnap

BLOG SALE!!!!

Úgy döntöttem kicsit nagytakarítok a lakkok között, és felteszem ide, amiket én már nem használok, hátha valakit érdekelnek. :)

essence blue addicted- egyszer használtam 200,-

essence marble- barack- egyszer használtam 300,-

essence btgn alapozólakk-egyszer használtam- 400,.

crystal nails- egyszer használtam- 400,-

essence- hard to resist- egyszer használtam- 200,-

Lora- 32-egyszer használtam-100.-

Lora-83-egyszer használtam-100,.

Lovely-226-100.-

Maybelline mini Colorama- 56- Coral Rose- 300,-

Körömnyomda szett- 1500,-

Lovely repesztő lakk- 300/db



essence repesztő lakk- 300,-

she- 230-aqua shine- 200,-

Sissi lakk 200.-/db


miss sporty -lasting colour 25- egyszer használtam 300,-

essence- trust in fashion 54-egyszer használtam- 200,.

Akit érdekel bármelyik lakk, kommentben foglaljátok, adjatok e-mail címet és ott megbeszéljük a részleteket. Az árba légyszíves kalkuláljátok be a postaköltséget is, ha megírjátok mi kell, akkor mérem a csomagot és megírom a postázás költségét is! :)

Előre is elnézést, ha késve válaszolok, de vagy a net akadozik, vagy nem tudok gép elé kerülni...

4 megjegyzés:

  1. Na szép... én most vettem meg a BTGN-t. :D Sebaj, postával majdnem lenne annyi.
    Látom a repedezős lakkok nem jöttek be.

    VálaszTörlés
  2. Hihi, egyből kiszúrtam a citromsárga/kék kombót :D

    VálaszTörlés
  3. lehet már elküldtem ezt a kommentet, akkor bocsi :) de ha nem, akkor azt szeretném kérdezni, hogy személyes átvétel hol lehetséges? A blue addicted érdekelne... :) mail címem: kisfeketecica@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. szia.írnál nekem egy e-mail-t? :) darkangel13@citromail.hu

    VálaszTörlés