2012. július 10., kedd

díjat kaptam


Verus, köszönöm szépen! :)
Liebster Award
A szabályok
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:
  1. Van egy 2,5 éves kisfiam, akit Marcinak hívnak.
  2. Kutyafóbiám van.
  3. Kedvenc színem a zöld.
  4. Van egy rakás aranyékszerem, de jó ideje csak bizsut, vagy ezüstöt hordok. 
  5. Kedvenc évszakom a tavasz. 
  6. Kávé nélkül nem indulhat a reggel.
  7. Nagyon sok interneten megismert barátom van. 
  8. Tésztafan vagyok. :D
  9. Sósra édes, édesre sós. 
  10. Természetes göndör a hajam.
  11. Nagyon szeretek úszni. 
 Verus 11 kérdése:

  1. Pirítós fokhagymával vagy anélkül? Is-is. :)
  2. Milyen állat lennél, ha választhatnál? Macska
  3. Álomállás? Perpillanat más álmaim vannak. 
  4. Kedvenc női/férfi név? Tímea (igen a saját nevem :) , és Zoltán
  5. Tapéta vagy falfesték? Festék dekortapétával. :D
  6. Jobbra vagy balra? Jobbra.
  7. Legboldogabb pillanat eddig? Amikor megtudtam, hogy várandós vagyok.
  8. Legrosszabb tulajdonságod? Szétszórt és hirtelenharagú ember vagyok.
  9. Fóbia? Lásd fent: kutyafóbia :)
  10. Ragasztottad már valaha is össze pillanatragasztóval az ujjad? Igen és borzalmas. :D
  11. Mennyi az idő? Reggel 7:32.
A továbbpasszolást kihagyom, rengeteg blogba elért már ez a díj is. :)

4 megjegyzés: