2012. július 24., kedd

10 day photo challange- első nap

Verusnál láttam ezt, és kivételesen olyan challange, ami tetszik. :D

1. Nap - Faceboook profilképed
2. Nap - Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad
3. Nap - Egy kép valakiről, akit szeretsz
4. Nap - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban
5. Nap -Egy kép, ami boldoggá tesz
6 . Nap-Egy gyerekkori fotó rólad
7 . Nap-Egy képen, ami vicces fejet vágsz
8. Nap -Egy kép rólad és a legjobb barátodról
9. Nap - Egy nyaralós képed
10. nap -Egy mai kép rólad


1. nap:


Facebook profil kép:


Általában olyan kép van kint rólam, amin egyedül vagyok, most viszont olyan, amin Marcival pózolunk a medencében. :D Egyébként attól rosszul vagyok, akinek a gyereke képe a profilképe, bár épp a napokban láttam, hogy valaki a férje képét tette ki. :D :D 







6 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, hogy Te is elkezdted, nagyon kíváncsi vagyok miket hozol majd. :)
    Amúgy, ami még jobb mikor a szerelmes párnak ugyan az a képe... és akkor hirtelen képre nézve nem tudom, hogy most Gizi vagy Géza az... grr.

    VálaszTörlés
  2. óh, ez jó! kár , h nincsenek kéznél a fotóim... elkezdeném én is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd otthon, ma is készült hozzá jó alapanyag.. :D

      Törlés
  3. De jó ez a kihívás! Nagyon kíváncsi vagyok a fotóidra! :)

    VálaszTörlés