2012. július 18., szerda

Lakkbemutató 8. - Nyc Faithful Fuchsia♥♥♥

Avagy a bejegyzés címe az is lehetne, hogy az örök szerelem. :D Mert ez a lakk biztos az lesz! Hogy miért? 
  • mert EGY rétegben tökéletesen fed,
  • mert imádom a színét :D
  • mert kb 2 perc alatt szárad koppanósra
  • mert elég olcsó (kb 500 Ft-ért vettem tavaly)
  • mert igazi nyári szín 
Szóval láááávv ez a lakk, már másodszor van rajtam egymás után, pedig velem ez nem sűrűn fordul elő! :D Sőt a pedikűröm is ilyent lett. :D

♥♥♥

17 megjegyzés:

  1. Hát igen. NYC. Tudnak ám lakkot gyártani. :) Nagyon szeretem a lakkjait, más terméket tőlük nem is használok, meg nem is ismerek. :D De a lakkok. Augusztusban elég csini színek jönnek, már várom. :)
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/nyc-color-rush-limited-edition-summer.html

    VálaszTörlés
  2. Hé, mi lett a megjegyzésmoderálással? :o :D

    VálaszTörlés
  3. Muhahhaa, lehet garázdálkodni... :P

    VálaszTörlés
  4. Most nekem is ilyen a színe a körmömnek, csak water marble ezüsttel. :))

    VálaszTörlés
  5. Én most a MoMáért vagyok oda, lásd:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/07/az-elso-nyc-lakkjaim.html

    azt hiszem, lesz majd még pár. :-)

    VálaszTörlés
  6. Ez olyan "pipacsos" szín! :D

    VálaszTörlés
  7. fura. én egyetlen nyc lakkal rendelkezem, de épp írni is akartam a blogomban a lakkos oldalra, hogy soha többé, ugyanis:
    • bár nagyon sötét színű, mégsem volt jó a fedése egy rétegben, szükség volt a másodikra
    • két óra alatt sem száradt meg rendesen, és reggel ágyneműszövet-mintás volt

    mondjuk, legalább tartós volt, bár fedőlakkal, és nyaralás alatt, ami azt jelenti, hogy nem állítottam nehéz próbák elé, kivéve utolsó nap a strandot, de akkor el is kezdett lepattogni. na, mindegy, én nem leszek nyc-fan :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kellett második réteg? :O még ilyet!

      Törlés
    2. :-D jó, ezt inkább Pipacs észrevételére írtam. egyébként a miss sporty és az oriflame lakkjaimat egy rétegben használom, és hibátlanok, de ez tényleg ritka.

      Törlés
  8. Nálam az a nagy szó, ha valamiből elég 2 réteg, és nem kell a szokásos 3, de szerintem lakkozási technika kérdése a dolog. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3 réteg nekem csak a pastell lakkokból kell, ki is szoktam tőlük borulni. :DDD

      Törlés