2012. július 7., szombat

még egy esély a BTGN fedőlakknak és lakkbemutató 7. : Lovely Crystal Strenght 320

Itt már írtam a BTGN-fedőlakkal kapcsolatos kudarcomról, ma úgy döntöttem kap még egy esélyt. Annyit változtattam, hogy alaplakkot nem kentem fel és 2 vékony rétegben vittem fel a fedőlakkot. Meglátjuk. Az biztos, hogy kopogósra száradt nagyon gyorsan, ez már egy jó jel.


Az szerintem jól látszik a képen, hogy milyen gyönyörű fényt ad a körmeimnek, tényleg érvényesül a zselés hatás. Ezért is szeretném használni... 

A felkent lakk pedig a Lovely Crystal Strenght 320-as számmal ellátott lakja. Nem is tudom, talán sötétmálna árnyalat, nekem nagyon tetszik. A lakk állaga klassz, könnyű a felvitel és két rétegben is tökéletesen fed. Ez már egy legalább 3 éves lakk és még semmi baja. Az áráról jelenleg fogalmam sincs, talán 300 Ft körül vannak ezek a Lovely lakkok. Tartósság: 3-4 napig bírja a körmeimen  Kapható : Rossmann

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk szín, olyan NYC fuksziás. :D Ezt a BTGN dolgot most már nekem is meg kell néznem, nincs mese...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik! :) És nem is értem miért nem használtam eddig. :D Kíváncsi leszek a BTGN-re..de nagyon..

      Törlés