2012. július 10., kedd

otthoni hajfestés



Miután legutóbb a fodrász nagyon elcseszerintette a szín kikeverését, konkrétan SÁRGA lett a hajam, akkor döntöttem el, hogy oké köszönöm , megoldom én ezt itthon magamnak is. Talán még jobban is. :P Visszatértem a világos vörösről a pirosas árnyalatra. Első körben a L'oreal  sublime mousse festékére esett a választásom, a tüzes mahagóni árnyalatra.

Tapasztalatok:

  • gyönyörű, fényes lett a hajam
  • balzsamot használok hajmosás után, így nem vettem észre, hogy nagyon szárítana
  • ami negatív, hogy elég gyorsan ledobta a hajam, így a 4. héten már szinte teljesen látszik az előző szín...  :S
  • nagyon egyszerű felvinni a habállagnak és a pumpás adagolónak köszönhetően és a festék mennyisége is bőven elég volt az én rövid , de dús hajamra. :)
  • ára: szerintem aránytalanul drága a többi festékhez képest, a dm-ben pl. 2700,- körül van, én a Rossmannban vettem, ha jól emlékszem  akciósan 1700,- forintért
  • Újraveszem? Nem. A következő áldozat a Palette habállagú festéke lesz. :) Majd arról is írok egy szösszenetet. :)
Ez nem pont a teljesen elcseszett, de már itt sem voltam kibékülve az árnyalattal. Konkértan a világosvörösből átmentünk sárgásba. :S

Festés után, itt kicsit lilásnak tűnhet, de egyáltalán nem az! :) Látszik , hogy milyen szép fényes, és milyen jó a tartása is a hajamnak. :)

4 hét után. Jól látszik, hogy szinte teljesen ledobta. :S Persze gondolom ha lenő majd a régi festés, nem lesz ilyen drasztikus a változás..


Ti milyen hajfestéket használtok?? :)

22 megjegyzés:

  1. Eddig 2x festettem magamnak a hajam.
    Utoljára a Swarztkopt Natural & Easy festéket vettem az 560 árnyalatot, ez nem igazán vált be, sokkal 3-4 árnyalattal sötétebb lett mint a dobozon látható, a hajam matt és gyorsan kopik a szín :(
    Előtte egy L'Oréal festéket használtam, azzal fényes volt a hajam elég sokáig és nem szárította ki ennyire, jobb volt.

    VálaszTörlés
  2. A L'oreal nálam most ezzel kicsit leszerepelt, és lehet nem is a Palettét próbálom ki hanem a Syosst egy barátnőm ajánlására. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Syosst én is nézegettem, azt hiszem 2 fajta van, de annyira nem ismerem a hajfestékeket, h nem mertem venni. De látom nem rossz, viszont nálam sok az őszhajszál, ezért a fedés, tartósság a legfontosabb szempont.
      Jövő hónapban kiderül milyen a Syoss :)

      Törlés
    2. Nekem is a tartósság lenne a legfontosabb, kiderül, hogy hogy válik be a következő alany. :) Még vacillálok , hogy melyik! :)

      Törlés
  3. Én most a syoss mixing colurt vettem és nagyon elégedett vagyok vele!Elég két festésre,és tartós

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néztem azt is , de nem találtam ott jó színt, viszont a sima syossban az intenzív vörös szépséges! :)

      Törlés
  4. Én Palette Mousse Colorral festem, csokibarna színnel...nekem bevált, egy dobozzal elég az én hosszú,bár vékonyszálú hajamra. Nem is dobja le a hajam, egy leheletnyit lesz talán világosabb, mint amilyen a festés után közvetlenül. Egy,másfél hónap után csak a lenövés miatt látszik, hogy festem :D Nem is szárítja a hajamat, egyszóval nekem ez nagyon bejött :)
    Tavaly nyáron először Syoss mixing colour-ral lett festve, de az nem igazán lett olyan színű, mint amilyet én akartam..:/ Szóval én maradok a Palette-nél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most a syoss és ez a befutó, majd holnap eldöntöm. :D Aztán lehet egy harmadik márka jön velem haza. :D

      Törlés
  5. Soha életemben nem festette fodrász a hajam, leszámítva a legutóbb, mikor kiszőkültem, de azt egyértelmű, hogy profira kellett bíznom. Mikor bejöttek a hab állagú hajfestékek, akkor az egyébként is palette festékekről a palette perfect mousse-ra álltam át. Imádtam, hogy 5 perc alatt magamnak is be tudtam festeni. Most a szőkékből vettem egy hab állagút, érik lassan a festés, és már imádkozom, hogy jó legyen, és ne kelljen havonta fodrásznál festetnem, mert a szőkéhez most nagyon ragaszkodom. :)

    VálaszTörlés
  6. Először is, szuper jó lett a blog külleme, állatira tetszik! :)
    Másodszor: nekem fodrász festi a hajam, sok-sok-sok éve ugyanahhoz járok, konkréten volt ált. iskolás osztálytársnőmhöz. Mivel tudja, hogy (bizonyos határokig azért) bevállalós vagyok, gyakran hagyatkozom rá, amolyan: csinálj valami dögöset! felkiáltással. :) Eddig még szerencsére nem ért csalódás a végeredményt illetően.
    A syoss hajfesték nálunk nagyon nem vált be, kisebbik lányomnak próbáltunk egy vöröses árnyalatot, mivel a korábban használt márkából (Garnier) nem találtuk a világos rézvörös színt. Nem fogta be rendesen a hajtövet, egy-két hét alatt teljesen ledobta a színt a haja. Korábban ilyet más márkánál nem tapasztaltunk.
    Apropó: ha valaki látna üzletben Garnier világos rézvörös árnyalatú hajfestéket, jelezze, mert Szegeden mintha megszűnt volna létezni ez az árnyalat. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Monic, egy barátosném segített, övé is az érdem! :):) Nekem is tecc, dögös-vörös. :D Azt a Garniert én is kerestem már, de nincs sehol. TE Szegedi vagy????????????????? :):)

      Törlés
    2. Igen, itt dolgozom, de a várostól kb,. 30 km-re lévő kis faluban élek. :)

      Törlés
  7. annyira hajfüggő a dolog! pl egy bnőm használta a palette-t és neki szuperül bevállt az én hajamat pedig nem fogta be. nekem eddig a syoss vállt be a legjobban, biztosan van jobb festék is, de mivel min 2 tubus kell én ennél maradok. :)

    VálaszTörlés
  8. Én Casingot használok, amióta megjelent a piacon. Szerintem ez mindent elárul a viszonyunkról. :-) Nem cseszi szét a haja, sokáig bírja, mert egyenletesen, nem torzulva kopik le. Bár, sajnos a kedvenc karamell árnyalatom kivonták a forgalomból. :-( Most keresem az utódját, de csak is Castingban. A mézgesztenyét fogom tesztelni épp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Casting? Hm, az sima drogériákban is kapható? Ma nem is néztem meg, mert amit biem belinkelt wellatont abba beleszerelmesedtem. :D

      Törlés
  9. igyekszem tömören. :)
    a Syoss nekem nem jött be, és a színe sem egészen olyan lett, mint vártam.
    a Palette Deluxe-nak vannak jó árnyalatai, tartósak, de ráuntam a színre. :)
    a Wellaton habfestékének nagyon szép színe lett, imádtam. elég is, de nagyon folyik, és napokig "vakartam le" a bőrömről. s bár az ára is jó lenne, de azt hiszem nem kap még egy esélyt. :(
    a Garnier C.Sensation dobozon lévő árnyalata, és a hajam színe köszönőviszonyban nem lett egymással.
    ami kicsit húzósabb, de tényleg ott van, az a L'oréal Feria Mango-ja. (tudom, Te ennél pirosabbat keresel, az nem tudom van-e itthon, mert a magyar oldalon nem találtam, de ez nagyon tutinak tűnik: http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/feria/21-starry-night.aspx)
    nem ereszti a színét, ~hat mosásra (hétre) elég balzsamot adnak mellé, szépen kopik le, és nem roncsol, nem fogja be a bőrömet még ott sem, ahol véletlenül összekenem magam... és egyedül ebben van meg ez a kicsit íres-vöröses árnyalat, ami nagyon eltűnt a piacról. :S
    kedvenc fodrászom szerint, ha már én festem a hajamat, akkor érdemesebb többet áldozni rá, mert kevésbé roncsolják (elvileg) a hajat ezek a termékek. uff! és bocsi a hosszúságért! :)))

    VálaszTörlés
  10. Köszi, nem baj a hosszúség! :) Bármilyen infó jól jön most! :) A wellaton habfestékben nem is láttam vöröset, asszem. :S A link csak a főoldalra visz. :(

    VálaszTörlés
  11. nem másolod bele véletlenül a zárójelet is a linkbe? :) mert nekem simán működik.
    vagy ha kijelölöd a linket, jobb katt az egérrel, és a felugró kis ablakban arra katt, hogy megnyitás új ablakban?!? :)
    ez meg a wella: http://kozmetikumaruhaz.hu/shop?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2440&category_id=158 (remélem működik :)).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebbe beleszerettem és ez jött velem haza. :D Köszi! ;) Én ezt miért nem láttam legutóbb????

      Törlés
  12. Nekem a Wella vált be, igaz, nem a habfestéket használom, én el ecsetelek vele. A színe tartósan megmarad, nem kopik. Vannak nagyon szép színárnyalatok (láthattad a képeimen :))
    A Syoss-al az a bajom, hogy nincsen színválaszték - mármint az én élénkvörös hajamhoz, a Garnier pedig (nekem) lekopik villámgyorsan. A Palette Delux-ot használtam mostanában, az is meglepően tartós volt, de a Wellához képest jobban ereszt.

    VálaszTörlés